Феодосіївська громада
Обухівського району Київської області
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Вакансії виконавчого комітету Феодосіївської сільської ради

 

Перелік вакантних посад виконавчих органів Феодосіївської сільської ради

на які оголошений конкурсний відбір:

 

Відділ гуманітарного розвитку Феодосіївської сільської ради:

- начальник відділу;

- головний спеціаліст – 2 посади;

- провідний спеціаліст – 2 посади.

Відділ фінансів, інвестиційного та економічного розвитку Феодосіївської сільської ради:

-начальник відділу;

-заступник начальника відділу;

-головний спеціаліст – 2 посади;

-головний спеціаліст – бухгалтер.

Відділ соціального захисту населення виконавчого комітету Феодосіївської сільської ради:

- начальник відділу.

Відділ з питань документообігу та контролю виконавчого комітету Феодосіївської сільської ради:

- начальник відділу;

- завідувач сектором по документообігу;

- головний спеціаліст з інформаційної політики;

- спеціаліст.

Відділ бухгалтерського обліку, звітності та тендерних закупівель виконавчого комітету Феодосіївської сільської ради:

- начальник відділу- головний бухгалтер;

-  головний спеціаліст;

- спеціаліст-бухгалтер;

- головний спеціаліст (фахівець з публічних закупівель).

Відділ земельних відносин виконавчого комітету Феодосіївської сільської ради:

-спеціаліст І категорії-землевпорядник- 2 посади.

Юридичний відділ виконавчого комітету Феодосіївської сільської ради:

- начальник відділу;

- головний спеціаліст – юрисконсульт- 2 посади.

Служба у справах дітей виконавчого комітету Феодосіївської сільської ради:

- начальник служби;

- спеціаліст.

Відділ реєстраційної та кадрової роботи виконавчого комітету Феодосіївської сільської ради:

Державний реєстратор – 2 посади.

Відділ архітектури та будівництва виконавчого комітету Феодосіївської сільської ради:

Начальник відділу – головний архітектор;

Головний спеціаліст-архітектор;

Головний спеціаліст.

 

 

 

Сільський голова                                                    М.Л. Пянчук

 

 

 

Додаток 2

до розпорядження

Феодосіївського сільського голови

№ 33-К  від 22.02.2021р.

 

Вимоги до кандидатів на посади працівників виконавчих органів Феодосіївської сільської ради

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду начальника відділу фінансів, інвестиційного та економічного розвитку Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, а також має стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та на посадах державної служби (у фінансових органах) не менше 25 років або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 20 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду заступника начальника відділу  фінансів, інвестиційного та економічного розвитку Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо – кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, а також має стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та на посадах державної служби (у фінансових органах) не менше 15 років або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 10 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду головного спеціаліста відділу  фінансів, інвестиційного та економічного розвитку Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (магістр, спеціаліст); а також має стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 5 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду головного спеціаліста–бухгалтера відділу  фінансів, інвестиційного та економічного розвитку Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (магістр, спеціаліст); а також має стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 15 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду  начальника відділу соціального захисту населення виконавчого комітету  Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи в органах місцевого самоврядування, на державній службі, або на керівних посадах не менше 5 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду начальник відділу – головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку, звітності та тендерних закупівель виконавчого комітету  Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі, або на керівних посадах не менше 5 років стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління  - не менше 10 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку, звітності та тендерних закупівель виконавчого комітету  Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі, або на керівних посадах не менше 3 років стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління  - не менше 5 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду головного спеціаліста (фахівця з публічних закупівель) відділу бухгалтерського обліку, звітності та тендерних закупівель виконавчого комітету  Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі не менше 3 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду спеціаліста-бухгалтера відділу бухгалтерського обліку, звітності та тендерних закупівель виконавчого комітету  Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі не менше 3 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду спеціаліста 1 категорії-землевпорядника відділу земельних відносин виконавчого комітету  Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта за спеціальністю «землевпорядкування і кадастр»  за освітньо-кваліфікаційним рівнем «спеціаліст», досвід роботи на посаді інженера-землевпорядника не менше 5 років, досвід роботи на посаді експерта-оцінювача не менше 5 років, вільне володіння українською мовою, вільне володіння ПК, володіння програмами AutoCAD, Digitals, Geo-See,    ГІС 6.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду державного реєстратора відділу реєстраційної та кадрової роботи виконавчого комітету  Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта за спеціальністю відповідного напрямку підготовки «Правознавство», (магістр, спеціаліст).  

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі, або на керівній посаді не менше 3 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду начальника юридичного відділу виконавчого комітету  Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта за спеціальністю відповідного напрямку підготовки «Правознавство», (магістр, спеціаліст).  

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування, на державній службі, або на керівній посаді не менше 5 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду головного спеціаліста – юрисконсульта  юридичного відділу виконавчого комітету  Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати на комп’ютері.

Повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі не менше 3 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду начальника відділу  з питань документообігу та контролю виконавчого комітету  Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Повна вища освіта за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» досвід роботи в органах місцевого самоврядування не менше 2 років, вільне володіння державною мовою, вільне володіння ПК, володіння програмою «АСКОД – система електронного документообігу».

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду завідувача сектором відділу  з питань документообігу та контролю виконавчого комітету  Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Повна вища освіта за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр», досвід роботи в органах місцевого самоврядування, або на посадах державної служби не менше 2 років, вільне володіння державною мовою, вільне володіння ПК, володіння програмою «АСКОД – система електронного документообігу».

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду головного спеціаліста з інформаційної політики відділу  з питань документообігу та контролю виконавчого комітету  Феодосіївської сільської ради

Громадянство України;

Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» досвід роботи в органах місцевого самоврядування чи на посадах державної служби не менш як 2 роки, вільне володіння державною мовою, вільне володіння ПК.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду  спеціаліста з інформаційної політики відділу  з питань документообігу та контролю виконавчого комітету  Феодосіївської сільської ради

Громадянство України;

Повна вища освіта та досвід роботи в органах місцевого самоврядування чи на посадах державної служби не менш 2 років, вільне володіння державною мовою, вільне володіння ПК.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду начальника служби у справах дітей виконавчого комітету  Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта  (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі,  не менше 3 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду спеціаліста служби у справах дітей виконавчого комітету  Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати на комп’ютері.

Повна вища освіта  (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі, не менше 2 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду начальника відділу гуманітарного розвитку Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі, або на керівній посаді не менше 7 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду головного спеціаліста відділу гуманітарного розвитку Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта  (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі,  не менше 2 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду провідного спеціаліста відділу гуманітарного розвитку Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта  (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі,  не менше 2 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду начальника відділу – головного архітектора відділу архітектури та будівництва виконавчого комітету  Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Вища  освіта архітектурного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра, вільне володіння  державною  мовою, аналітичні здібності, діалогове спілкування (письмове і усне), навички управління, навички контролю, лідерські якості, вміння розподіляти роботу, виваженість, здатність концентруватись на деталях, організаторські здібності, навички наставництва, стресостійкість, вимогливість, оперативність, стратегічне мислення, уміння працювати в команді, знання сучасних методів управління персоналом, досвід та вміння працювати з людьми, володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 5 років. Стаж організаційної та професійної роботи за фахом у сфері містобудування та архітектури не менше 5 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду  головного спеціаліста - архітектора відділу архітектури та будівництва виконавчого комітету  Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння  державною  мовою, вміння організовувати та планувати роботу; вміння обґрунтовувати власну позицію; володіння навиками підготовки ділових документів здатність ефективно взаємодіяти - дослухатися, сприймати та викладати думку, вміння працювати в команді, вміння ефективної координації з іншими, досвід та вміння працювати з людьми, дотримання правил ділового етикету, володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Стаж роботи у сфері містобудування та архітектури не менше 2 років.

 

 Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду  головного спеціаліста  відділу архітектури та будівництва виконавчого комітету  Феодосіївської сільської ради

Громадянство України.

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра, вільне володіння  державною  мовою, вміння організовувати та планувати роботу; вміння обґрунтовувати власну позицію; володіння навиками підготовки ділових документів здатність ефективно взаємодіяти - дослухатися, сприймати та викладати думку, вміння працювати в команді, вміння ефективної координації з іншими, досвід та вміння працювати з людьми, дотримання правил ділового етикету, володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Стаж роботи у сфері містобудування та архітектури не менше 2 років.

 

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсі на заміщення вакантних посад виконавчих органів Феодосіївської сільської ради

 

1. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади в органі місцевого самоврядування (встановленого зразка), до якої додається резюме у довільній формі;

2. Заповнена особова картка (форми П-2 ДС) з відповідними додатками;

3. Письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4. Дві фотокартки розміром 4х6 см.;

5. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

6. Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2020 рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;

7. Копія паспорта громадянина України:

8. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

9. Довідка про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

10. Інші документи за бажанням претендента.

 

 

 

Сільський голова                                                    М.Л. Пянчук

 

 

Додаток 4

до розпорядження

Феодосіївського сільського голови № 33-К від 22.02.2021р.

 

Склад конкурсної комісії

 

Голова комісії: Пянчук Микола Леонідович – сільський голова Феодосіївської сільської ради

Секретар комісії: Походня Анатолій Олександрович – секретар Феодосіївської сільської ради

Члени комісії:     Білоусенко Максим Валерійович - заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів  ради;

Легкобит Нінель Миколаївна – начальник відділу реєстраційної та кадрової роботи Виконавчого комітету Феодосіївської  сільської ради;

Москалюк Віктор Анатолійович – головний спеціаліст-юристконсульт юридичного відділу иконавчого комітету Феодосіївської  сільської ради

 

Сільський голова                                                    М.Л. Пянчук

 

Додаток 5

до розпорядження

Феодосіївського сільського голови № 33-К  від 22.02.20121 р.

 

ПОРЯДОК
проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчих органах Феодосіївської сільської ради

І. Загальні положення

1.1. Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у Феодосіївській сільській раді (надалі – порядок) розроблений у відповідності до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» із змінами, Постанови Кабінету Міністрів України „Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців" № 169 від 15.02.2002 року зі змінами.

1.2. Конкурсний відбір на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у Феодосіївській сільській раді (надалі - конкурс) проводиться відповідно до цього Порядку, крім посад сільського голови, заступника сільсього голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету та секретаря сільської ради, на які прийняття на службу в органи місцевого самоврядування здійснюється шляхом обрання відповідною радою.

1.3. Конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у Феодосіївській сільській раді (надалі - вакантні посади) повинен забезпечувати конституційне право рівного доступу до служби в органах місцевого самоврядування громадян України.

1.4. Для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних посад розпорядженням сільського голови утворюється конкурсна комісія у складі голови, секретаря і членів комісії.

1.5. Конкурсну комісію очолює сільський голова Феодосіївської сільської ради. До складу конкурсної комісії входять заступник сільського голови, секретар сільської ради та фахівець з кадрових питань.

1.6. Переведення на рівнозначну або нижчу посаду у Феодосіївській сільській раді, а також просування по службі посадових осіб місцевого самоврядування, які зараховані до кадрового резерву чи успішно пройшли стажування у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України може здійснюватися без конкурсного відбору.

ІІ Умови проведення конкурсу

2.1. Конкурс проводиться відповідно до розпорядження сільського голови при наявності вакантної посади.

2.2. До участі у конкурсі не допускаються особи:

- які досягли встановленого законодавством граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування;

- визнані судом недієздатними;

- які мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування;

- які, у разі прийняття на службу, будуть безпосередньо підпорядковані близьким особам;

- які за рішенням суду позбавлені права займати посади в органах державної влади та їх апараті або в органах місцевого самоврядування протягом установленого строку;

- в інших випадках, установлених законами.

2.3. Особи, які подали необхідні документи для участі у конкурсі, є кандидатами на зайняття вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування (далі - кандидати).

2.4. Конкурс проводиться поетапно:

1) публікація оголошення про проведення конкурсу в засобах масової інформації;

2) прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, та їх попередній розгляд на відповідність встановленим кваліфікаційним вимогам до відповідного рівня посади;

3) проведення іспиту та відбір кандидатів.

ІІІ Оголошення про конкурс

3.1. Оголошення про проведення конкурсу публікується в засобах масової інформації не пізніше ніж за місяць до початку конкурсу та доводиться до відома посадових осіб виконавчого апарату сільської ради.

3.2. В оголошенні про проведення конкурсу повинні міститися такі відомості:

1) місцезнаходження сільської ради, адреса та номери телефонів;

2) назви вакантних посад із зазначенням, що додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається фахівцем з кадрової роботи Феодосіївської сільської ради;

3) основні вимоги до кандидатів, визначені згідно з професійно-кваліфікаційними характеристиками посадових осіб місцевого самоврядування;

4) термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу).

В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить законодавству про службу в органах місцевого самоврядування.

3.3. При призначенні осіб згідно з пунктом 1.6 цього Порядку у Феодосіївській сільській раді конкурс не оголошується.

ІV Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі

4.1. Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії сільської ради:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4х6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

 - декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).

Особи, які працюють у Феодосіївській сільській раді і бажають взяти у ньому участь, зазначених документів до заяви не додають.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій місцевого самоврядування, у порядку, визначеному законом України «Про запобігання корупції».

4.2. Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

4.3. Подані документи (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо) перевіряються на відповідність їх встановленим вимогам щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування, передбаченим для кандидатів на посаду посадової особи місцевого самоврядування.

4.4. Особи, документи яких не відповідають встановленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до конкурсу не допускаються, про що їм повідомляється з відповідним обґрунтуванням.

Якщо кандидат наполягає на участі у конкурсі за даних обставин, він допускається до конкурсу, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.

4.5. Подані документи і матеріали конкурсної комісії зберігаються у Феодосіївській сільській раді.

V Проведення іспиту та відбір кандидатів

5.1. Іспит проводиться конкурсною комісією Феодосіївської сільської ради з метою об'єктивної оцінки знань і здібностей кандидатів на посаду посадової особи місцевого самоврядування.

5.2. За погодженням з головою конкурсної комісії визначається дата проведення іспиту та повідомляється кандидатам про місце і час його проведення.

5.3. Під час іспиту перевіряються знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантної посади у Феодосіївській сільській раді.

5.4. Порядок проведення іспиту у Феодосіївській сільській раді та перелік питань на перевірку знання законодавства затверджується сільським головою.

5.5. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.

5.6. Конкурсна комісія на підставі розгляду поданих документів, результатів іспиту та співбесіди з кандидатами, які успішно склали іспит, на своєму засіданні здійснює відбір осіб для зайняття вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування сільської ради.

5.7. Інші кандидати, які успішно склали іспит, але не були відібрані для призначення на посади, у разі їх згоди, за рішенням конкурсної комісії можуть бути рекомендовані для зарахування до кадрового резерву.

Якщо за результатами конкурсу не відібрано жодного з кандидатів для призначення на посаду, конкурсна комісія не може рекомендувати цих кандидатів до кадрового резерву.

5.8. Якщо жоден з кандидатів не рекомендований конкурсною комісією для зайняття вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, у сільській раді оголошується повторний конкурс.

5.9. Засідання конкурсної комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше, ніж 2/3 її складу.

5.10. Рішення комісії приймається простою більшістю голосів присутніх на її засіданні членів конкурсної комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.

У рішенні комісії, що подається сільському голові, обов'язково зазначаються пропозиції щодо призначення конкретного кандидата на вакантну посаду посадової особи місцевого самоврядування та визначаються кандидатури для зарахування до кадрового резерву.

5.11. Засідання конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується всіма присутніми на засіданні членами комісії і подається сільському голові не пізніше, ніж через два дні після голосування. Кожний член комісії може додати до протоколу свою окрему думку.

5.12. Конкурсна комісія повідомляє кандидатів про результати конкурсу протягом трьох днів після його завершення.

5.13. Якщо посада, на заміщення якої проведено конкурс, передбачає зайняття відповідального або особливо відповідального становища чи належить до посад з підвищеним корупційним ризиком, перелік яких затверджується Національним агентством з питань запобігання корупції, відібраний для призначення на таку посаду кандидат протягом трьох днів з дати одержання повідомлення про результати конкурсу надає письмову згоду на проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України "Про запобігання корупції" та медичну довідку про стан здоров'я за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров'я України, щодо перебування особи на обліку в психоневрологічних або наркологічних закладах охорони здоров'я.

5.14. Рішення про призначення на посаду посадової особи місцевого самоврядування сільської ради та зарахування до кадрового резерву приймає сільський голова на підставі пропозиції конкурсної комісії протягом місяця з дня прийняття рішення конкурсною комісією.

Якщо посада посадової особи місцевого самоврядування передбачає зайняття відповідального або особливо відповідального становища чи належить до посад з підвищеним корупційним ризиком, перелік яких затверджується Національним агентством з питань запобігання корупції, рішення про призначення на таку посаду приймається за результатами спеціальної перевірки, проведеної відповідно до Закону України "Про запобігання корупції".

5.15. Рішення конкурсної комісії може бути оскаржене сільському голові протягом трьох днів після ознайомлення з цим рішенням.

5.16. Рішення сільського голови може бути оскаржене у порядку, визначеному законодавством.

 

Сільський голова                                                            М.Л. Пянчук

 

ПОРЯДОК
проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових
осіб місцевого самоврядування виконавчих органів

Феодосіївської сільської ради.

І. Загальні положення

1.1. Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у сільській раді розроблений у відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України №169 від 15.02.2002 року „Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців" із змінами, наказу Головного управління Державної служби України №164 від 08.07.2011 року «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 липня 2011 року за №930/19668 із змінами.

1.2. Мета проведення іспиту - об'єктивна оцінка знань та здібностей кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у Феодосіївській сільській раді.

1.3. Іспит проводиться конкурсною комісією по відбору кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у Феодосіївській сільській раді.

1.4. Іспит проходять кандидати на заміщення вакантних посад, документи яких відповідають установленим вимогам щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування, передбаченим для кандидатів на посади посадових осіб у Феодосіївській сільській раді, відповідно до відомості про реєстрацію для проведення іспиту (додаток 1).

Особи, документи яких не відповідають установленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до іспиту не допускаються, про що їм повідомляється кадровою службою з відповідним обґрунтуванням.

Якщо кандидат наполягає на участі в іспиті за даних обставин, він допускається до іспиту, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.

Кандидати, які надали недостовірні відомості, до участі в конкурсі не допускаються.

1.5. Об'єктивність проведення іспиту забезпечується рівними умовами (тривалість іспиту, зміст та кількість питань, підрахунок результатів) та відкритістю інформації про них, єдиними критеріями оцінки.

1.6. Проведення іспиту для кандидатів на заміщення вакантних посад передбачає перевірку та оцінку їх знань Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантної посади сільської ради.

1.7. Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб у сільській раді затверджується розпорядженням Феодосіївського сільського голови. Питання повинні бути актуальними, ґрунтуватися на чинних нормативно-правових актах. Питання, що ґрунтуються на нормативно-правових актах, які втратили чинність, повинні бути своєчасно змінені в установленому порядку.

1.8. Перелік питань на перевірку знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», розміщується на сайті Феодосіївської громади, надається для ознайомлення всім учасникам конкурсу при поданні документів для участі в конкурсі.

1.9. Екзаменаційні білети затверджуються головою конкурсної комісії (додаток 2). До кожного білета включається 5 питань – по одному питанню на перевірку знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень структурних підрозділів сільської ради.

1.10. Питання 1 - 4 в екзаменаційних білетах містять питання, визначені в Переліку (додаток 3), 5-те питання відбирається з переліку питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантної посади, відповідного відділу сільської ради, в якому проводиться конкурс.

1.11. Кількість білетів повинна бути не менше 15.

1.12. За погодженням з головою конкурсної комісії визначається дата проведення іспиту та повідомляється секретарем конкурсної комісії кандидатам про місце і час його проведення.

ІІ. Організаційна підготовка до іспиту.

2.1. Організаційна підготовка до іспиту проводиться в день проведення іспиту з усіма кандидатами на заміщення вакантних посад.

2.2. Секретар конкурсної комісії інформує про тривалість та процедуру складання іспиту.

2.3. До початку іспиту секретар конкурсної комісії відповідає на запитання кандидатів щодо процедури іспиту. Інформація секретаря про умови складання іспиту має бути достатньою для кандидатів. Він повинен упевнитися, що всі кандидати зрозуміли умови іспиту, в іншому випадку надати додаткові пояснення. У разі виникнення спірних питань вони мають бути розв'язані головою конкурсної комісії.

ІІІ. Складання іспиту.

3.1. Під час підготовки відповідей на запитання екзаменаційного білета мають бути присутніми не менше трьох членів конкурсної комісії.

3.2. Іспит складається одночасно для кандидатів на заміщення однієї вакантної посади. У разі невеликої кількості кандидатів та за наявності відповідних умов, передбачених пунктом 3.3 цього Порядку, іспит може проводитися одночасно на заміщення декількох вакантних посад.

3.3. Приміщення для складання іспиту має відповідати умовам зручного розміщення, що унеможливлює спілкування кандидатів та забезпечує індивідуальну підготовку відповідей на питання білета. Кандидати не можуть самостійно залишати приміщення, в якому складається іспит, до його закінчення.

3.4. Іспит складається письмово за екзаменаційними білетами, які пропонуються кандидату за його вибором і відкриваються у присутності кандидатів на заміщення вакантних посад під час складання іспиту.

3.5. Іспит складається державною мовою.

3.6. При підготовці відповідей на питання білета кандидат здійснює записи на аркуші із штампом сільської ради. Перед відповіддю обов'язково вказуються прізвище, ім'я та по батькові кандидата, номер білета та питання, зазначені в білеті. Після підготовки відповідей на аркуші проставляються підпис кандидата та дата складання іспиту.

3.7. Загальний час для підготовки відповіді на екзаменаційний білет має становити не більше 60 хвилин.

ІV. Оцінювання та підбиття підсумків іспиту.

4.1. Для оцінки знань кандидатів використовується п'ятибальна система.
П'ять балів виставляються кандидатам, які виявили глибокі знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та успішно справилися із запитаннями на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантної посади сільської ради.

Чотири бали виставляються кандидатам, які виявили повні знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» і достатньо володіють знаннями законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантної посади сільської ради.

Три бали виставляються кандидатам, які виявили розуміння поставлених питань в обсязі, достатньому для подальшої роботи.

Два бали виставляються кандидатам, які розуміють основні поняття нормативно-правових актів, але в процесі відповіді допустили значну кількість помилок.

Один бал виставляється кандидатам, які не відповіли на питання у встановлений строк.

4.2. Після закінченні часу, відведеного на складання іспиту, проводиться перевірка відповідей та їх оцінювання всіма членами конкурсної комісії. Члени конкурсної комісії приймають спільне рішення щодо оцінки відповіді на кожне питання екзаменаційного білета. Такі оцінки виставляються на аркуші з відповідями кандидата та екзаменаційній відомості (додаток 4).

4.3. Підбиття підсумку здійснюється шляхом додавання балів за кожне питання і занесення загальної суми балів в екзаменаційну відомість. З результатами іспиту кандидат ознайомлюється під підпис.

4.4. Аркуші з відповідями кандидатів зберігаються разом з іншими матеріалами та документами конкурсної комісії у сільській раді відповідно до вимог чинного законодавства.

4.5. Кандидати, які набрали загальну суму балів, що не є нижчою 50 відсотків від максимальної суми балів, яка може бути виставлена при наданні відповідей, вважаються такими, що успішно склали іспит.

4.6. Кандидати, які набрали менше 50 відсотків від максимальної суми балів, вважаються такими, що не склали іспит.

4.7. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.

4.8. Кандидати ознайомлюються з результатами іспиту (додаток 5).

4.9. Результати іспиту можуть бути оскаржені в порядку, передбаченому для оскарження рішень конкурсної комісії.

 

Сільський голова                                                    М.Л. Пянчук

 

 

 

 Додаток 3

до порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчих органів Феодосіївської сільської ради

 

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
на перевірку знання Конституції України,
Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» посадових осіб місцевого самоврядування виконавчих органів

Феодосіївської сільської ради

 

І. Питання на перевірку знання Конституції України

1. Основні розділи Конституції України.
2. Основні риси Української держави за Конституцією України (статті 1, 2).
3. Форма правління в Україні (стаття 5).
4. Визнання найвищої соціальної цінності України (стаття 3).
5. Конституційний статус державної мови та мов національних меншин України (стаття 10).
6. Об'єкти права власності Українського народу (статті 13, 14).
7. Найважливіші функції держави (стаття 17).
8. Державні символи України (стаття 20).
9. Конституційне право на працю (стаття 43).
10. Конституційне право на освіту (стаття 53).
11. Конституційне право на соціальний захист (стаття 46).
12. Конституційне право на охорону здоров'я (стаття 49).
13. Обов'язки громадянина України (статті 65-68).
14. Право громадянина України на вибори (стаття 70).
15. Повноваження Верховної Ради України (стаття 85).
16. Питання, правове регулювання яких визначається та встановлюється виключно законами України (стаття 92).
17. Державний бюджет України (стаття 96).
18. Порядок обрання Президента України (стаття 103).

II. Питання на перевірку знання Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"

1. Поняття, основні принципи місцевого самоврядування за Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні" (статті 2, 4, 5).
2. Реалізація громадянами України права на участь у місцевому самоврядуванні (статті 3, 7, 8, 9,13).
3. Система місцевого самоврядування (статті 5, 6, 10, 11, 12, 14).
4. Форми добровільного об'єднання органів місцевого самоврядування
(стаття 15).
5. Організаційно - правова, матеріальна і фінансова основи місцевого
самоврядування (статті 16, 60).
6. Відносини органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями (статті 17, 18).
7. Статут, символіка територіальних громад села, селища, міста та обмеження прав територіальних громад на місцеве самоврядування (статті 19, 21, 22, 23).
8. Законодавство України про місцеве самоврядування та державний контроль за діяльністю органів і посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 24).
9. Повноваження сільських, селищних рад (статті 25, 26).
10. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у сфері соціально - економічного і культурного розвитку, планування та обліку (стаття 27).
11. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад в галузі бюджету, фінансів і цін (стаття 28).
12. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад щодо управління комунальною власністю та в галузі житлово-комунального господарства, побутового торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв'язку (статті 29, 30).
13. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у галузі будівництва (стаття 31).
14. Повноваження виконавчих органів у сфері освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту (стаття 32).
15. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у галузі регулювання земельних відносин та охорони навколишнього природного середовища (стаття 33).
16. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у сфері соціального захисту населення (стаття 34).
17. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад у галузі зовнішньоекономічної діяльності, оборонної роботи щодо вирішення питань адміністративно - територіального устрою (статті 35, 36, 37).
18. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних рад щодо забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян та відзначення державними нагородами України (статті 38, 39).

ІІI. Питання по перевірці знань Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування"

1. Поняття служби та посади в органах місцевого самоврядування, посадової особи місцевого самоврядування за Законом України „Про службу в органах місцевого самоврядування" (статті 1, 2, 3).
2. Основні принципи служби в органах місцевого самоврядування (стаття 4).
3. Право на службу в органах місцевого самоврядування (стаття 5).
4. Основні напрями державної політики щодо служби в органах місцевого самоврядування (стаття 6).
5. Правове регулювання статусу посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 7).
6. Основні обов'язки посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 8).
7. Основні права посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 9).
8. Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування (стаття 10).
9. Присяга посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 11).
10. Обмеження, пов'язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби (стаття 12).
11. Класифікація посад та рангів посадових осіб в органах місцевого самоврядування (статті 14, 15).
12. Кадровий резерв служби в органах місцевого самоврядування (стаття 16).
13. Атестація посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 17).
14. Граничний вік перебування на службі в органах місцевого самоврядування (стаття 18).
15. Підстави припинення служби в органах місцевого самоврядування (стаття 20).
16. Матеріальне та соціально – побутове забезпечення посадових осіб місцевого самоврядування (статті 21, 22) .
17. Відповідальність за порушення законодавства про службу в органах місцевого самоврядування (стаття 23).
18. Відповідальність посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 24).

IV. Питання на перевірку знання Закону України "Про запобігання корупції"

1. Визначення термінів: пряме підпорядкування, близькі особи, корупційне правопорушення, корупція, потенційний конфлікт інтересів, реальний конфлікт інтересів (стаття 1).
2. Суб'єкти, на яких поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» (стаття 3).
3. Статус та склад Національного агентства з питань запобігання корупції (статті 4, 5).
4. Повноваження Національного агентства з питань запобігання корупції (стаття 11).
5. Права Національного агентства з питань запобігання корупції (стаття 12).
6. Контроль за діяльністю Національного агентства з питань запобігання корупції (стаття 14).
7. Національна доповідь щодо реалізації засад антикорупційної політики (стаття 20).
8. Обмеження щодо використання службових повноважень чи свого становища та одержання подарунків (статті 22, 23).
9. Обмеження щодо сумісництва та суміщення з іншими видами діяльності та обмеження спільної роботи близьких осіб (статті 25, 27).
10. Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів (стаття 28).
11. Заходи зовнішнього та самостійного врегулювання конфлікту інтересів (стаття 29).
12. Запобігання конфлікту інтересів у зв'язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав (стаття 36).
13. Вимоги до поведінки осіб (стаття 37).
14. Подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (стаття 45).
15. Встановлення своєчасності подання декларації та повна перевірка декларації (статті 49,50).
16. Моніторинг способу життя суб'єктів декларування (стаття 51).
17. Державний захист осіб, які надають допомогу в запобіганні і протидії корупції (стаття 53).
18. Заборона на одержання пільг, послуг і майна органами державної влади та органами місцевого самоврядування (стаття 54).

 

 

 

 

 

 

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ
на перевірку знання законодавства з  урахуванням специфіки функціональних повноважень у відділі фінансів, інвестиційного та економічного розвитку виконавчих органів

Феодосіївської сільської ради

 

  1. Порядок складання проектів місцевих бюджетів (ст. 75 Бюджетного Кодексу України).
  2. Виконання місцевих бюджетів (ст.78 Бюджетного Кодексу України).
  3. Види видатків, що здійснюються з районних бюджетів та  враховуються при визначенні обсягу міжбюджетних трансфертів (ст.89 Бюджетного Кодексу України).
  4. Порядок передачі коштів між місцевими бюджетами на здійснення видатків місцевих бюджетів, що не враховані при визначені обсягу міжбюджетних трансфертів (ст.92 Бюджетного Кодексу України).
  5.  Платники податку на доходи фізичних осіб (ст.162 Податкового кодексу)
  6. Об’єкт оподаткування резидента (стаття 163).
  7.  Загальний оподатковуваний дохід, його склад (стаття 64).
  8.  Об’єкт оподаткування не резидента (стаття 163).
  9.  Місцеві податки і збори (статті 265,266,267,268).
  10.  Перелік податкових і соціальних пільг (стаття 169).
  11.  Відносини, що регулюються Бюджетним кодексом України (стаття 1).
  12.  Бюджетний період (стаття 3).
  13.  Визначення понять: бюджет, бюджети місцевого самоврядування, бюджетне зобов’язання (стаття 2).
  14.  Структура місцевих бюджетів (стаття 63).
  15.  Визначення понять: кошторис, міжбюджетні трансферти, платіж (ст. 2).
  16.  Склад бюджетного законодавства (стаття 4).
  17.  Що належить до витрат бюджету розвитку місцевих бюджетів (ст.71.2).
  18.  Казначейське обслуговування бюджетних коштів (стаття 43).
  19. Міжбюджетні трансферти між місцевими бюджетами (ст.101 Бюджетного Кодексу України).
  20. Види порушень бюджетного законодавства (ст.116 Бюджетного Кодексу України).
  21. Облік розрахунків з оплати праці в бюджетній установі.
  22. Порядок списання простроченої заборгованості.
  23. Необоротні матеріальні активи та відображення їх у фінансовій звітності.
  24. Структура фонду оплати праці бюджетної установи.

 

 

 Перелік питань

  на перевірку знання законодавства з  урахуванням специфіки функціональних повноважень у відділі земельних відносин виконавчих органів Феодосіївської сільської ради .

 

  1. Повноваження сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин, що стосуються землеустрою (ст.12 Земельного кодексу України).
  2. Повноваження органів місцевого самоврядування по наданню земельних ділянок юридичним особам у постійне користування (ст.122 Земельного Кодексу України).
  3. Продаж земельних ділянок державної або комунальної власності іноземним державам, іноземним юридичним особам (ст.129 Земельного Кодексу України).
  4. Визначення державного земельного кадастру (ст.193 Земельного Кодексу України) та складові частини державного земельного кадастру (ст. 196 Земельного Кодексу України).
  5. Визначення поняття кадастрове зонування (ст.197 Земельного Кодексу України).
  6. Визначення поняття «Кадастрові зйомки» (ст.198 Земельного Кодексу України).
  7. Категорії земель України за основним цільовим призначенням (ст.19 Земельного Кодексу України).
  8. Право власності на землю громадян (ст.81 Земельного Кодексу України) та підстави набуття права на землю (ст.116 Земельного Кодексу України).
  9. Порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами (ст.118 Земельного Кодексу України) та норми безоплатної передачі земельних ділянок громадянам (ст.121 Земельного Кодексу України).

10.Поняття землеустрою (ст.181 Земельного Кодексу України), мета, завдання та зміст землеустрою ( ст.182, 183, 184   Земельного Кодексу України).

11. Визначення земель сільськогосподарського призначення та порядок їх використання (ст.22 Земельного Кодексу України).

12. Порядок погодження проектів відведення земельних ділянок, що надаються юридичним особам у постійне користування (п.6 ст.123 Земельного Кодексу України).

13. Умови відшкодування витрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва (ст.207 Земельного Кодексу України).

14.Визначення земель природньо-заповідного фонду та

Іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреативного та історико-культурного призначення (ст. 43, 44, 46, 47, 50, 51, 53 Земельного Кодексу України ).

15. Право оренди земельної ділянки (ст. 93 Земельного Кодексу України ).

16. Категорії земель (ст.19 Земельного Кодексу України ).

 

 

 Перелік питань

  на перевірку знання законодавства з  урахуванням специфіки функціональних повноважень у відділі гуманітарного розвитку  виконавчих органів Феодосіївської сільської ради .

 

  1. Види освіти (ст.8 Закону України «Про освіту).
  2. Форми здобуття освіти (ст.9 Закону України «Про освіту).
  3. Мова освіти (ст.7 Закону України «Про освіту).
  4. Невід’ємні складники системи освіти  (ст.10 п.1 Закону України «Про освіту).
  5. Рівні освіти (ст.10 п.2 Закону України «Про освіту).
  6. Позашкільна освіта (ст.14 Закону України «Про освіту).
  7. Освітній округ; опорний заклад освіти (ст.13 Закону України «Про освіту).
  8. Управління закладом освіти (ст.24, 27, 28 Закону України «Про освіту).
  9. Права і обов’язки засновника закладу освіти (ст.25 Закону України «Про освіту).
  10. Керівник закладу освіти (ст.26 Закону України «Про освіту).
  11. Наглядова рада закладу освіти (ст.29 Закону України «Про освіту).
  12. Документ про освіту (ст.10 Закону України «Про освіту).
  13. Зовнішнє незалежне оцінювання (ст.47 Закону України «Про освіту).
  14. Атестація педагогічних працівників (ст.50 Закону України «Про освіту).
  15. Повноваження ради об’єднаних територіальних громад (ст.66 п.2 Закону України «Про освіту).
  16. Фінансування дошкільної, позашкільної та повної загальної середньої освіти (ст.78 Закону України «Про освіту).

 

 

 Перелік питань

  на перевірку знання законодавства з  урахуванням специфіки функціональних повноважень у відділі з питань документообігу та контролю   виконавчих органів Феодосіївської сільської ради .

 

  1. Вимоги до звернення ( ст.5 Закону України «Про звернення громадян).
  2. Термін подання скарги ( ст.17 Закону України «Про звернення громадян).
  3. Особистий прийом громадян ( ст.22 Закону України «Про звернення громадян).
  4. Термін розгляду звернення громадян ( ст.20 Закону України «Про звернення громадян).
  5. Відповідальність посадових осіб за порушення законодавства про звернення громадян ( ст.24 Закону України «Про звернення громадян).
  6. Що таке резолюція та порядок її накладання? (Інструкція з діловодства).
  7. Поняття публічної інформації (с.1 Закону України «Про доступ до публічної інформації»).
  8. Службова інформація (с.9 Закону України «Про доступ до публічної інформації»).
  9. Доступ до інформації про особу (с.10 Закону України «Про доступ до публічної інформації»).
  10. Розпорядники інформації (с.13 Закону України «Про доступ до публічної інформації»).
  11. Оприлюднення інформації розпорядниками (с.15 Закону України «Про доступ до публічної інформації»).
  12. Оформлення запитів на інформацію (с.19 Закону України «Про доступ до публічної інформації»).
  13. Термін розгляду запитів на інформацію (с.20 Закону України «Про доступ до публічної інформації»).
  14. Реєстрація документів (Вхідна, вихідна) (Інструкція з діловодства).
  15. Органіхація контролю за виконанням документів (Інструкція з діловодства).
  16. Зберігання документів у установах (Інструкція з діловодства).

 

 

 

 Перелік питань

  на перевірку знання законодавства з  урахуванням специфіки функціональних повноважень у відділі соціального захисту населення   виконавчих органів Феодосіївської сільської ради .

 

  1. Про основні аспекти Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям».
  2. Види державної соціальної допомоги  відповідно до Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми».
  3. Що таке мінімальна заробітна плата? Її розмір.
  4. Поняття малозабезпеченості сім’ї та межі малозабезпеченості.
  5. На чкі пільги відповідно до чинного законодавства мають право інваліди різних категорій, крім інвалідів війни.
  6. Які особи належать до учасників бойових дій та якими пільгами вони користуються?
  7.  Які особи належать до інвалідів війни та якими пільгами вони користуються?
  8. Які особи належать до учасників  війни та якими пільгами вони користуються?
  9. Хто такі ветерани праці, та якими пільгами вони користуються.
  10. Що таке субсидія? У яких випадках відмовляють у призначення субсидії?
  11. Хто має право на одержання субсидії?
  12. Пільги та компенсації громадянам, які постраждали від Чорнобильської катастрофи.
  13. Порядок призначення та виплати  допомоги при народженні дитини.
  14. Порядок призначення допомоги по догляду за дитиною до 3-х років.
  15. Порядок виплати одноразової допомоги жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня».
  16. Основні принципи обчислення середньомісячного доходу на кожного члена сім’ї.

 

 

 Перелік питань

  на перевірку знання законодавства з  урахуванням специфіки функціональних повноважень у відділі бухгалтерського обліку, звітності та тендерних закупівель    виконавчих органів Феодосіївської сільської ради .

  1. Основні функції бухгалтерського обліку.
  2. Заробітна плата посадових осіб місцевого самоврядування та її складові.
  3. Якими нормативними документами слід керуватися при встановленні посадових окладів працівникам сільської ради органу місцевого самоврядування.
  4. Види матеріального стимулювання посадових осіб.
  5. Преміювання працівників сільської ради органу місцевого самоврядування.
  6. Види утримання із заробітної плати працівника.
  7. Згідно з якими документами проводяться банківські операції.
  8. Дебіторська а кредиторська заборгованість.
  9. Які джерела фінансування органів місцевого самоврядування.
  10. Які розміри мінімальної заробітної плати.
  11. Який відсоток складають відрахування із заробітної плати до Пенсійного фонду.
  12. Порядок нарахування відпускних.
  13. Порядок нарахування відшкодування по листах непрацездатності.
  14. Обчислення середнього заробітку.
  15. Порядок нарахування декретних.
  16. Головна книга. Порядок її заповнення.

 

 

 

 

 

 Перелік питань

  на перевірку знання законодавства з  урахуванням специфіки функціональних повноважень у юридичному  відділі   виконавчих органів Феодосіївської сільської ради

 

  1. Трудовий договір та колективний договір.
  2. Порядок та умови надання щорічних відпусток, їх тривалість.
  3. Розірвання трудового договору з ініціативи власника або уповноваженого ним органу.
  4. Підстави припинення трудового договору.
  5. Розірвання трудового договору, укладеного на невизначений строк, з ініціативи працівника.
  6. Строки розрахунку при звільненні. Відповідальність за затримку  розрахунку при звільненні.
  7.   Види дисциплінарних стягнень, які застосовуються до працівників та порядок їх застосування.
  8. Строк позовної давності у трудових та цивільних правовідносинах.
  9. Повноваження місцевих рад щодо прийняття рішень, за порушення яких передбачається адміністративна відповідальність.
  10. Порядок пред’явлення претензії.
  11. Порядок і строки розгляду претензії.
  12. Зміст і форма позовної заяви.
  13. Строки апеляційного оскарження.
  14. Строк на касаційне оскарження.
  15. Поняття публічної інформації (ст.1 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
  16. Право на захист цивільних прав і інтересів (ст.15 Цивільний кодекс україни).

 

 

 Перелік питань

  на перевірку знання законодавства з  урахуванням специфіки функціональних повноважень  служби у справах дітей  виконавчих органів Феодосіївської сільської ради

 

  1. Завдання опіки та піклування (ст.55 Цивільного кодексу України).
  2. Фізичні особи, над якими встановлюється опіка та піклування (ст.58, 59 Цивільного кодексу України).
  3. Які органи є органами опіки та піклування.
  4. Яким дітям надається статус дитини-сироти.
  5. Яким дітям надається статус дитини, позбавленої батьківського піклування.
  6. Які є форми сімейного влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
  7. Яка сім’я називається прийомною.
  8. Що означає термін «багатодітна сім’я».
  9. Яка дитина вважається малолітньою.
  10. Яка дитина вважається неповнолітньою.
  11. Які діти є прийомними.
  12. Назвати нормативно-правові акти у сфері захисту прав дітей.
  13. Який Закон України визначає правові основи діяльності органів і служб у справах дітей.
  14. Як вірно оформити акт обстеження матеріально-побутових умов проживання громадян.
  15. Поняття малозабезпеченості сім’ї та межі малозабезпеченості.
  16. Види державної соціальної допомоги  відповідно до Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми».

 

 

 Перелік питань

  на перевірку знання законодавства з  урахуванням специфіки функціональних повноважень у  відділі архітектури та будівництва  виконавчих органів Феодосіївської сільської ради

 

  1. Органи, що здійснюють управління у сфері містобудівної діяльності, архітектурно-будівельного контролю та нагляду (ст.6 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).
  2. Планування території на місцевому рівні (ст.16 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).
  3. Містобудівний кадастр (ст.22 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).
  4. Проектна документація на будівництво (ст.31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).
  5. Категорії складності об’єктів будівництва (ст.32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»).
  6. Механізм прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів (постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 року № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчений будівництвом об’єктів»).
  7. Законодавство про архітектурну діяльність (ст.3 Закону України «Про архітектурну діяльність»).
  8. Розроблення та затвердження проекту об’єкта архітектури (ст.7 Закону України «Про архітектурну діяльність»).
  9. Авторський та технічний нагляди (ст.11 Закону України «Про архітектурну діяльність»).
  10. Права архітектора (ст.22 Закону України «Про архітектурну діяльність»).
  11. Обов’язки архітектора, інших проектувальників (ст.26 Закону України «Про архітектурну діяльність»).
  12. Об’єкти та об’єкти авторського права в галузі архітектури (ст.29 Закону України «Про архітектурну діяльність»).
  13. Основні завдання відділу архітектури та будівництва.
  14. Як здійснюється оформлення акту про прийняття в експлуатацію об’єктів.
  15. Як здійснюється контроль за плануванням, забудовою та іншим використанням території.
  16. Органи, уповноважені розглядати справи про правопорушення у сфері містобудівної діяльності (ст. 3 Закон України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудівної діяльності»).

 

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь