Феодосіївська громада
Обухівського району Київської області
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Вакансії виконавчого комітету Феодосіївської сільської ради

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ФЕОДОСІЇВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

ОБУХІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

СІЛЬСЬКИЙ ГОЛОВА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

від 09.09.2021 р.                    с. Ходосівка                                    № 232-К

Про оголошення конкурсу
на заміщення вакантних посад

        Керуючись п.7, 10 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до ст.10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002р. № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» зі змінами та доповненнями, з метою заповнення вакантних посад  виконавчих органів Феодосіївської  сільської ради.

П О С Т А Н О В Л Я Ю:

1. Оголосити конкурс на заміщення вакантних посад у Виконавчому комітеті Феодосіївської  сільської ради.

2. Забезпечити опублікування повідомлення про конкурс, вимоги до претендентів у газеті «Новий День».

3. Здійснювати прийом документів від претендентів на заміщення вакантних посад протягом 30 календарних днів з дня публікації повідомлення відповідно до вимог чинного законодавства України.

4. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

Сільський голова                                           Микола ПЯНЧУК

Додаток 1

до розпорядження

Феодосіївського сільського голови

№ 232-К від 09.09.2021 р.

Перелік вакантних посад у Виконавчому комітеті Феодосіївської сільської ради на які оголошується конкурсний відбір

Сектор супроводу роботи ради:

  • провідний спеціаліст.

Відділ з питань документообігу та контролю:

  • - заступник начальника відділу.

Юридичний відділ:

  • начальник відділу;
  • провідний спеціаліст.

Адміністративний відділ Управління «Центр надання адміністративних послуг»:

  • заступник начальника управління, начальник відділу-адміністратор;
  • адміністратор – 6 посад.

Відділ реєстрації місця проживання громадян, формування і ведення реєстру територіальної громади, державної реєстрації актів цивільного стану:

  • спеціаліст 1 категорії.

Сектор державної реєстрації:

  • державний реєстратор.

Відділ бухгалтерського обліку та звітності:

- начальник відділу- головний бухгалтер;

- заступник начальника-головного бухгалтеар.

Сектор економічного розвитку:

  • завідувач сектору;
  • головний спеціаліст.

Відділ містобудування та архітектури:

  • головний спеціаліст-архітектор.

Відділ житлово-комунального господарства:

  • головний спеціаліст;
  • провідний спеціаліст.

Відділ капітального будівництва:

-  начальник відділу;

- головний спеціаліст.

Відділ соціального захисту населення:

- спеціаліст.

Сектор цивільного захисту та військового обліку:

  • завідувач сектору;
  • провідний спеціаліст.

Служба у справах дітей та сім’ї:

- спеціаліст.

Головний спеціаліст з питань інформаційної політики.

Головний спеціаліст з внутрішнього аудиту.

Сільський голова                                                                        Микола ПЯНЧУК

 

Додаток 2

до розпорядження

Феодосіївського сільського голови

№ 232-К  від 09.09.2021р.

 

Вимоги до кандидатів на посади у Виконавчому комітеті

Феодосіївської сільської ради

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду провідного спеціаліста сектору супроводу роботи ради

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта  (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі,  не менше 1 року.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду заступника начальника відділу з питань документообігу та контролю

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі, або на керівних посадах не менше 2 років стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління  - не менше 3 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду начальника юридичного відділу

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта за спеціальністю відповідного напрямку підготовки «Правознавство», (магістр, спеціаліст).  

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування, на державній службі, або на керівній посаді не менше 5 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду провідного спеціаліста юридичного відділу

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта за спеціальністю відповідного напрямку підготовки «Правознавство», (магістр, спеціаліст).  

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування, на державній службі не менше 1 року.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду заступника начальника управління, начальника відділу-адміністратор адміністративного відділу Управління «Центр надання адміністративних послуг»

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта, (магістр, спеціаліст).  

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі, або на керівній посаді не менше 2 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду адміністратор адміністративного відділу Управління «Центр надання адміністративних послуг»

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта, (магістр, спеціаліст).  

Стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на державній службі не менше 1 року.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду спеціаліста 1 категорії відділу реєстрації місця проживання громадян, формування і ведення реєстру територіальної громади, державної реєстрації актів цивільного стану Управління «Центр надання адміністративних послуг»

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта, (магістр, спеціаліст).  

Стаж роботи в органах місцевого самоврядування або на державній службі не менше 1 року.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду державного реєстратора сектору державної реєстрації Управління «Центр надання адміністративних послуг» 

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта за спеціальністю відповідного напрямку.  

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі не менше 1 року.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду начальник відділу – головний бухгалтер відділу бухгалтерського обліку та звітності

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі, або на керівних посадах не менше 5 років стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління  - не менше 10 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду заступника начальника відділу головного бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та  звітності

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта відповідного напрямку підготовки (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі, або на керівних посадах не менше 3 років стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління  - не менше 5 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду завідувача сектору економічного розвитку

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта за спеціальністю відповідного напрямку.  

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі, або на керівних посадах не менше 2 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду головного спеціаліста сектору економічного розвитку

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта за спеціальністю відповідного напрямку.  

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі,  не менше 1 року.

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду  головного спеціаліста - архітектора відділу архітектури та будівництва

Громадянство України.

Вища освіта не нижче ступеня бакалавра,  вільне володіння  державною  мовою, вміння організовувати та планувати роботу; володіння навиками підготовки ділових документів , вміння ефективної координації з іншими, досвід та вміння працювати з людьми, дотримання правил ділового етикету, володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Стаж роботи у сфері містобудування та архітектури не менше 2 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду  головного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта за спеціальністю відповідного напрямку.  

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі,  не менше 2 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду  провідного спеціаліста відділу житлово-комунального господарства

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта за спеціальністю відповідного напрямку.  

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі,  не менше 1 року

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду  головного спеціаліста відділу капітального будівництва

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта за спеціальністю відповідного напрямку.  

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі,  не менше 2 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду  провідного спеціаліста відділу капітального будівництва

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта за спеціальністю відповідного напрямку.  

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або на державній службі,  не менше 1 року

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду спеціаліста відділу соціального захисту населення

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта  (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі,  не менше 1 року.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду завідувача сектору цивільного захисту та військового обліку

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта  (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі,  не менше 2 років.

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду провідного спеціаліста сектору цивільного захисту та військового обліку

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта  (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі,  не менше 1 року.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду спеціаліста служби у справах дітей та сім’ї

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта  (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі,  не менше 1 року.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду головного спеціаліста з питань інформаційної політики

Громадянство України.

Володіння державною мовою, основами діловодства, вміння працювати з комп’ютером.

Повна вища освіта  (магістр, спеціаліст).

Стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або на державній службі,  не менше 2 років.

 

Вимоги до професійної компетентності кандидатів на посаду головного спеціаліста з внутрішнього аудиту

Громадянство України;

Повна вища освіта, досвід роботи за фахом не менш як 5 років, або в органах місцевого самоврядування чи на посадах державної служби не менше як 3 роки, вільне володіння державною мовою, вільне володіння ПК.

 

 

 

Сільський голова                                                    Микола ПЯНЧУК

 

 

 

 

Додаток 3

до розпорядження

Феодосіївського сільського голови № 232-К  від 09.09.2021р.

 

Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсі на заміщення вакантних посад у Виконавчому комітеті

Феодосіївської сільської ради

 

1. Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади в органі місцевого самоврядування (встановленого зразка), до якої додається резюме у довільній формі;

2. Заповнена особова картка (форми П-2 ДС) з відповідними додатками;

3. Письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4. Дві фотокартки розміром 4х6 см.;

5. Копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

6. Декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2020 рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;

7. Копія паспорта громадянина України:

8. Копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);

9. Довідка про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

10. Інші документи за бажанням претендента.

 

 

 

Сільський голова                                                    Микола ПЯНЧУК

 

 

Додаток 4

до розпорядження

Феодосіївського сільського голови № 232-К від 09.09.2021р.

 

 

Склад конкурсної комісії

 

 

Голова комісії: Пянчук Микола Леонідович – сільський голова Феодосіївської сільської ради

Секретар комісії: Походня Анатолій Олександрович – секретар Феодосіївської сільської ради

 

Члени комісії:     Білоусенко Максим Валерійович - заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради;

 

Легкобит Нінель Миколаївна – начальник відділу управління персоналом та організаційної роботи Виконавчого комітету Феодосіївської  сільської ради;

 

Москалюк Віктор Анатолійович – головний спеціаліст-юридичного відділу Виконавчого комітету Феодосіївської  сільської ради

 

 

 

Сільський голова                                                    Микола ПЯНЧУК

 

Додаток 5

до розпорядження

Феодосіївського сільського голови № 232-К  від 09.09.2021 р.

 

ПОРЯДОК
проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у Виконавчий комітет

Феодосіївської сільської ради

І. Загальні положення

1.1. Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у Виконавчому комітеті Феодосіївської сільської ради (надалі – Порядок) розроблений у відповідності до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» із змінами, Постанови Кабінету Міністрів України „Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців" № 169 від 15.02.2002 року зі змінами.

1.2. Конкурсний відбір на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у Виконавчий комітет Феодосіївської сільської ради (надалі - конкурс) проводиться відповідно до цього Порядку, крім посад сільського голови, заступника сільсього голови з питань діяльності виконавчих органів, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, старости та секретаря сільської ради, на які прийняття на службу в органи місцевого самоврядування здійснюється шляхом обрання відповідною радою.

1.3. Конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у Виконавчий комітет Феодосіївської сільської ради (надалі - вакантні посади) повинен забезпечувати конституційне право рівного доступу до служби в органах місцевого самоврядування громадян України.

1.4. Для проведення відбору кандидатів на заміщення вакантних посад розпорядженням сільського голови утворюється конкурсна комісія у складі голови, секретаря і членів комісії.

1.5. Конкурсну комісію очолює сільський голова Феодосіївської сільської ради. До складу конкурсної комісії входять заступник сільського голови, секретар сільської ради, юрист та фахівець з кадрових питань.

1.6. Переведення на рівнозначну або нижчу посаду у Виконавчому комітеті Феодосіївської сільської ради, а також просування по службі посадових осіб місцевого самоврядування, які зараховані до кадрового резерву чи успішно пройшли стажування у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України може здійснюватися без конкурсного відбору.

ІІ Умови проведення конкурсу

2.1. Конкурс проводиться відповідно до розпорядження сільського голови при наявності вакантної посади.

2.2. До участі у конкурсі не допускаються особи:

- які досягли встановленого законодавством граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування;

- визнані судом недієздатними;

- які мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування;

- які, у разі прийняття на службу, будуть безпосередньо підпорядковані близьким особам;

- які за рішенням суду позбавлені права займати посади в органах державної влади та їх апараті або в органах місцевого самоврядування протягом установленого строку;

- в інших випадках, установлених законами.

2.3. Особи, які подали необхідні документи для участі у конкурсі, є кандидатами на зайняття вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування (далі - кандидати).

2.4. Конкурс проводиться поетапно:

1) публікація оголошення про проведення конкурсу в засобах масової інформації;

2) прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, та їх попередній розгляд на відповідність встановленим кваліфікаційним вимогам до відповідного рівня посади;

3) проведення іспиту та відбір кандидатів.

ІІІ Оголошення про конкурс

3.1. Оголошення про проведення конкурсу публікується в засобах масової інформації не пізніше ніж за місяць до початку конкурсу та доводиться до відома посадових осіб виконавчого апарату сільської ради.

3.2. В оголошенні про проведення конкурсу повинні міститися такі відомості:

1) місцезнаходження сільської ради, адреса та номери телефонів;

2) назви вакантних посад із зазначенням, що додаткова інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці надається фахівцем з кадрової роботи Виконавчого комітету Феодосіївської сільської ради;

3) основні вимоги до кандидатів, визначені згідно з професійно-кваліфікаційними характеристиками посадових осіб місцевого самоврядування;

4) термін прийняття документів (протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу).

В оголошенні може міститися додаткова інформація, що не суперечить законодавству про службу в органах місцевого самоврядування.

3.3. При призначенні осіб згідно з пунктом 1.6 цього Порядку у Виконавчому комітеті Феодосіївської сільської ради конкурс не оголошується.

ІV Прийом та розгляд документів на участь у конкурсі

4.1. Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії Виконавчого комітету сільської ради:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4х6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

 - декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції»;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних).

Особи, які працюють у Виконавчому комітеті Феодосіївської сільської ради і бажають взяти у ньому участь, зазначених документів до заяви не додають.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій місцевого самоврядування, у порядку, визначеному законом України «Про запобігання корупції».

4.2. Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

4.3. Подані документи (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо) перевіряються на відповідність їх встановленим вимогам щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування, передбаченим для кандидатів на посаду посадової особи місцевого самоврядування.

4.4. Особи, документи яких не відповідають встановленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до конкурсу не допускаються, про що їм повідомляється з відповідним обґрунтуванням.

Якщо кандидат наполягає на участі у конкурсі за даних обставин, він допускається до конкурсу, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.

4.5. Подані документи і матеріали конкурсної комісії зберігаються у Виконавчому комітеті Феодосіївської сільської ради.

V Проведення іспиту та відбір кандидатів

5.1. Іспит проводиться конкурсною комісією Виконавчого комітету Феодосіївської сільської ради з метою об'єктивної оцінки знань і здібностей кандидатів на посаду посадової особи місцевого самоврядування.

5.2. За погодженням з головою конкурсної комісії визначається дата проведення іспиту та повідомляється кандидатам про місце і час його проведення.

5.3. Під час іспиту перевіряються знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції", а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантної посади у Виконавчому комітеті Феодосіївської сільської ради.

5.4. Порядок проведення іспиту у Виконавчому комітеті Феодосіївської сільської ради та перелік питань на перевірку знання законодавства затверджується сільським головою.

5.5. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.

5.6. Конкурсна комісія на підставі розгляду поданих документів, результатів іспиту та співбесіди з кандидатами, які успішно склали іспит, на своєму засіданні здійснює відбір осіб для зайняття вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконкому сільської ради.

5.7. Інші кандидати, які успішно склали іспит, але не були відібрані для призначення на посади, у разі їх згоди, за рішенням конкурсної комісії можуть бути рекомендовані для зарахування до кадрового резерву.

Якщо за результатами конкурсу не відібрано жодного з кандидатів для призначення на посаду, конкурсна комісія не може рекомендувати цих кандидатів до кадрового резерву.

5.8. Якщо жоден з кандидатів не рекомендований конкурсною комісією для зайняття вакантної посади посадової особи місцевого самоврядування, у виконкомі сільської ради оголошується повторний конкурс.

5.9. Засідання конкурсної комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менше, ніж 2/3 її складу.

5.10. Рішення комісії приймається простою більшістю голосів присутніх на її засіданні членів конкурсної комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови комісії.

У рішенні комісії, що подається сільському голові, обов'язково зазначаються пропозиції щодо призначення конкретного кандидата на вакантну посаду посадової особи місцевого самоврядування та визначаються кандидатури для зарахування до кадрового резерву.

5.11. Засідання конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується всіма присутніми на засіданні членами комісії і подається сільському голові не пізніше, ніж через два дні після голосування. Кожний член комісії може додати до протоколу свою окрему думку.

5.12. Конкурсна комісія повідомляє кандидатів про результати конкурсу протягом трьох днів після його завершення.

5.13. Якщо посада, на заміщення якої проведено конкурс, передбачає зайняття відповідального або особливо відповідального становища чи належить до посад з підвищеним корупційним ризиком, перелік яких затверджується Національним агентством з питань запобігання корупції, відібраний для призначення на таку посаду кандидат протягом трьох днів з дати одержання повідомлення про результати конкурсу надає письмову згоду на проведення спеціальної перевірки відповідно до Закону України "Про запобігання корупції" та медичну довідку про стан здоров'я за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров'я України, щодо перебування особи на обліку в психоневрологічних або наркологічних закладах охорони здоров'я.

5.14. Рішення про призначення на посаду посадової особи місцевого самоврядування у Виконавчий комітет сільської ради та зарахування до кадрового резерву приймає сільський голова на підставі пропозиції конкурсної комісії протягом місяця з дня прийняття рішення конкурсною комісією.

Якщо посада посадової особи місцевого самоврядування передбачає зайняття відповідального або особливо відповідального становища чи належить до посад з підвищеним корупційним ризиком, перелік яких затверджується Національним агентством з питань запобігання корупції, рішення про призначення на таку посаду приймається за результатами спеціальної перевірки, проведеної відповідно до Закону України "Про запобігання корупції".

5.15. Рішення конкурсної комісії може бути оскаржене сільському голові протягом трьох днів після ознайомлення з цим рішенням.

5.16. Рішення сільського голови може бути оскаржене у порядку, визначеному законодавством.

 

 

 

Сільський голова                                                    Микола ПЯНЧУК

 

 

 

Додаток 6

до розпорядження

Феодосіївського сільського голови

№ 232-К  від 09.09.2021р.

 

 

 

СПИСОК

Осіб, які подали заяви для участі у конкурсі на заміщення вакантної  посади ________________________________________________________________

(посада)

у відділ (сектор) _______________________________________________

 

у Виконавчий комітет  Феодосіївської сільської ради

 

№з/п

П.І.Б.

Дата

З умовами конкурсу ознайомлен(а) (ий)

Питання отримав

З посадовою інструкцією ознайомленн(а) (ий)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Голова комісії   _____________                             Микола ПЯНЧУК

                              (підпис)   

                                              

Секретар комісії _____________                           Анатолій ПОХОДНЯ

                             (підпис)

 

Члени комісії  _____________                               Максим БІЛОУСЕНКО

                              (підпис)

                                                          

                        _____________                                 Нінель ЛЕГКОБИТ

                              (підпис)

 

                        _____________                                 Віктор МОСКАЛЮК

                              (підпис)

 

 

 


СІЛЬСЬКИЙ ГОЛОВА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

від 09.09.2021 р.                             с. Ходосівка                                  № 233-К

 

Про затвердження Порядку проведення іспиту

кандидатів на заміщення вакантних посад

посадових осіб місцевого самоврядування

 

Керуючись загальним порядком проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженим наказом Головного управління державної служби України від 08.07.2011 року № 164, зареєстрованим   в   Міністерстві   юстиції   України   28.07.2011   року   за   № 930/19668, Наказом Національного агентства України з питань державної служби  від 27.04.2015 року № 87 "Про внесення змін до Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14.05.2015 року за № 530/26975, з метою формування дієздатного кадрового потенціалу, залучення на службу в органи місцевого самоврядування висококваліфікованих спеціалістів, вважаю за необхідне:

Затвердити Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у Виконавчяий  комітет Феодосіївської сільської ради. (Додаток 1)

 

Сільський голова                                           Микола ПЯНЧУК

 

Додаток 1

до розпорядження

Феодосіївського сільського голови

№ 233-К  від 09.09.2021р.

 

ПОРЯДОК
проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових
осіб місцевого самоврядування у Виконавчий комітет

Феодосіївської сільської ради.

І. Загальні положення

1.1. Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у Виконавчий комітет сільської ради розроблений у відповідності до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України №169 від 15.02.2002 року „Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців" із змінами, наказу Головного управління Державної служби України №164 від 08.07.2011 року «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 липня 2011 року за №930/19668 із змінами.

1.2. Мета проведення іспиту - об'єктивна оцінка знань та здібностей кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у Виконавчому комітеті Феодосіївської сільської ради.

1.3. Іспит проводиться конкурсною комісією по відбору кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у Виконавчий комітет Феодосіївської сільської ради.

1.4. Іспит проходять кандидати на заміщення вакантних посад, документи яких відповідають установленим вимогам щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування, передбаченим для кандидатів на посади посадових осіб у Виконавчому комітеті  Феодосіївської сільської ради, відповідно до відомості про реєстрацію для проведення іспиту (додаток 1).

Особи, документи яких не відповідають установленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до іспиту не допускаються, про що їм повідомляється кадровою службою з відповідним обґрунтуванням.

Якщо кандидат наполягає на участі в іспиті за даних обставин, він допускається до іспиту, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.

Кандидати, які надали недостовірні відомості, до участі в конкурсі не допускаються.

1.5. Об'єктивність проведення іспиту забезпечується рівними умовами (тривалість іспиту, зміст та кількість питань, підрахунок результатів) та відкритістю інформації про них, єдиними критеріями оцінки.

1.6. Проведення іспиту для кандидатів на заміщення вакантних посад передбачає перевірку та оцінку їх знань Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантної посади сільської ради.

1.7. Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб у Виконавчому комітеті  сільської ради затверджується розпорядженням Феодосіївського сільського голови. Питання повинні бути актуальними, ґрунтуватися на чинних нормативно-правових актах. Питання, що ґрунтуються на нормативно-правових актах, які втратили чинність, повинні бути своєчасно змінені в установленому порядку.

1.8. Перелік питань на перевірку знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», розміщується на сайті Феодосіївської громади, надається для ознайомлення всім учасникам конкурсу при поданні документів для участі в конкурсі.

1.9. Екзаменаційні білети затверджуються головою конкурсної комісії (додаток 2). До кожного білета включається 5 питань – по одному питанню на перевірку знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень структурних підрозділів Виконавчого комітету  сільської ради.

1.10. Питання 1 - 4 в екзаменаційних білетах містять питання, визначені в Переліку (додаток 3), 5-те питання відбирається з переліку питань на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантної посади, відповідного відділу Виконавчого комітету  сільської ради, в якому проводиться конкурс.

1.11. Кількість білетів повинна бути не менше 15.

1.12. За погодженням з головою конкурсної комісії визначається дата проведення іспиту та повідомляється секретарем конкурсної комісії кандидатам про місце і час його проведення.

ІІ. Організаційна підготовка до іспиту.

2.1. Організаційна підготовка до іспиту проводиться в день проведення іспиту з усіма кандидатами на заміщення вакантних посад.

2.2. Секретар конкурсної комісії інформує про тривалість та процедуру складання іспиту.

2.3. До початку іспиту секретар конкурсної комісії відповідає на запитання кандидатів щодо процедури іспиту. Інформація секретаря про умови складання іспиту має бути достатньою для кандидатів. Він повинен упевнитися, що всі кандидати зрозуміли умови іспиту, в іншому випадку надати додаткові пояснення. У разі виникнення спірних питань вони мають бути розв'язані головою конкурсної комісії.

ІІІ. Складання іспиту.

3.1. Під час підготовки відповідей на запитання екзаменаційного білета мають бути присутніми не менше трьох членів конкурсної комісії.

3.2. Іспит складається одночасно для кандидатів на заміщення однієї вакантної посади. У разі невеликої кількості кандидатів та за наявності відповідних умов, передбачених пунктом 3.3 цього Порядку, іспит може проводитися одночасно на заміщення декількох вакантних посад.

3.3. Приміщення для складання іспиту має відповідати умовам зручного розміщення, що унеможливлює спілкування кандидатів та забезпечує індивідуальну підготовку відповідей на питання білета. Кандидати не можуть самостійно залишати приміщення, в якому складається іспит, до його закінчення.

3.4. Іспит складається письмово за екзаменаційними білетами, які пропонуються кандидату за його вибором і відкриваються у присутності кандидатів на заміщення вакантних посад під час складання іспиту.

3.5. Іспит складається державною мовою.

3.6. При підготовці відповідей на питання білета кандидат здійснює записи на аркуші із штампом Виконавчого комітету сільської ради. Перед відповіддю обов'язково вказуються прізвище, ім'я та по батькові кандидата, номер білета та питання, зазначені в білеті. Після підготовки відповідей на аркуші проставляються підпис кандидата та дата складання іспиту.

3.7. Загальний час для підготовки відповіді на екзаменаційний білет має становити не більше 60 хвилин.

ІV. Оцінювання та підбиття підсумків іспиту.

4.1. Для оцінки знань кандидатів використовується п'ятибальна система.
П'ять балів виставляються кандидатам, які виявили глибокі знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та успішно справилися із запитаннями на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантної посади у Виконавчомиу комітеті сільської ради.

Чотири бали виставляються кандидатам, які виявили повні знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» і достатньо володіють знаннями законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень вакантної посади у Виконавчомиу комітеті сільської ради.

Три бали виставляються кандидатам, які виявили розуміння поставлених питань в обсязі, достатньому для подальшої роботи.

Два бали виставляються кандидатам, які розуміють основні поняття нормативно-правових актів, але в процесі відповіді допустили значну кількість помилок.

Один бал виставляється кандидатам, які не відповіли на питання у встановлений строк.

4.2. Після закінченні часу, відведеного на складання іспиту, проводиться перевірка відповідей та їх оцінювання всіма членами конкурсної комісії. Члени конкурсної комісії приймають спільне рішення щодо оцінки відповіді на кожне питання екзаменаційного білета. Такі оцінки виставляються на аркуші з відповідями кандидата та екзаменаційній відомості (додаток 4).

4.3. Підбиття підсумку здійснюється шляхом додавання балів за кожне питання і занесення загальної суми балів в екзаменаційну відомість. З результатами іспиту кандидат ознайомлюється під підпис.

4.4. Аркуші з відповідями кандидатів зберігаються разом з іншими матеріалами та документами конкурсної комісії у Виконавчому комітеті сільської ради відповідно до вимог чинного законодавства.

4.5. Кандидати, які набрали загальну суму балів, що не є нижчою 50 відсотків від максимальної суми балів, яка може бути виставлена при наданні відповідей, вважаються такими, що успішно склали іспит.

4.6. Кандидати, які набрали менше 50 відсотків від максимальної суми балів, вважаються такими, що не склали іспит.

4.7. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією для призначення на посаду.

4.8. Кандидати ознайомлюються з результатами іспиту (додаток 5).

4.9. Результати іспиту можуть бути оскаржені в порядку, передбаченому для оскарження рішень конкурсної комісії.

 

Сільський голова                                                    Микола ПЯНЧУК

 

Зразки запитань та документів

 

 

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь