Як оформити субсидію — покрокова інструкція
Понад 30% мешканців Київської області отримають пільги на комунальні послуги та субсидії — щомісяця на це держава спрямовує 252 млн грн. Таку інформацію надають у Київській ОДА.
Там також пояснили, куди потрібно звернутись для подання документів на пільги.
Так, прийти можна до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади або посадових осіб центру надання адміністративних послуг. Упродовж трьох робочих днів з дати надходження вони передають документи відповідному структурному підрозділу з питань соціального захисту населення для подальшого розгляду.
Крім цього, звернутись мають змогу і до Міністерства соціальної політики України в онлайн-режимі.
Подати документи можна дистанційно. Для цього потрібно скористатися сервісом «Електронні послуги», де варто зареєструватися чи увійти за допомогою електронної пошти. Після заповнення форми на сайті можна отримати PDF-версію документа, яку потрібно буде роздрукувати, підписати та віднести в орган соціального захисту.
Щоб не відвідувати соцзахист, треба зареєструватися або увійти на сайт за допомогою електронного цифрового підпису чи з ідентифікацією BankID. Після цього буде можливість не тільки заповнити, але й підписати документи в електронному вигляді.
Після входу в систему потрібно буде заповнити електронні форми. Мова йде про заяву на призначення виплат і їх надання в грошовій формі, а також подачу декларації про доходи та витрати. Після підтвердження внесених даних на адресу електронної пошти надходить повідомлення про підтвердження реєстрації та подачу документів.
Нагадуємо, що в Україні знову очікуються сильні снігопади та дощі.