Інформація Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області

Дата: 22.06.2021 15:11
Кількість переглядів: 536

З 1 червня 2021 року розпочато впровадження електронних листків непрацездатності. Заплановано поступовий перехід від листків непрацездатності на паперових носіях. В повному обсязі старт планується з 1 вересня 2021 року.

Щоб зареєструвати факт тимчасової непрацездатності особи з електронної системи охорони здоров’я шляхом автоматизованого обміну відомостями між інформаційними ресурсами НСЗУ та Пенсійного фонду України будуть передаватися дані про сформовані медичні висновки про тимчасову непрацездатність, на підставі яких в Електронному реєстрі листків непрацездатності формуватимуться листки непрацездатності.

Далі інформацію про сформований листок непрацездатності громадянин зможе перевірити в особистому кабінеті з використанням вебпорталу Електронних послуг ПФУ (https://portal.pfu.gov.ua/) (вкладка «Дані з Електронного реєстру листків непрацездатності»).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь