Як і де отримати витяг з державного земельного кадастру (витяг з ДЗК)?

Дата: 01.02.2023 16:36
Кількість переглядів: 824

ЦНАП Феодосіївської сільської територіальної громади повідомляє –  стала доступною ще одна послуга – «надання відомостей з Державного земельного кадастру, у формі  витягів з ДЗК , про земельну ділянку»!

Звернувшись до центрального офісу ЦНАП за адресою: с. Хотів, площа Паширова, буд. 2, ви зможете отримати витяг з державного земельного кадастру (Витяг з ДЗК), за умови наявності повної інформації про земельну ділянку і її власника/власників у реєстрі.

Процедура видачі регулюється Законом України «Про Державний земельний кадастр», який передбачає надання Витягу з кадастру за умови подачі заяви встановленого зразка та оплати адміністративного збору.

Витяг з кадастру – документ, необхідний для вчинення операцій з землею (купівля-продаж, дарування, оренда тощо).

Для отримання витягу Вам необхідно надати копію паспорту та ідентифікаційного коду власника та один із наступних документів:

- державний акт,

- свідоцтво про право власності,

- витяг з реєстру речових прав (РРП) або договір оренди землі;

За умови звернення довіреної особи власника земельної ділянки, потрібно також додати до заяви нотаріальне доручення від власника.

Витяг дійсний протягом трьох місяців з моменту видачі.

Адміністративний  збір за надання витягу з Державного земельного кадастру справляється в такому розмірі:

- без реєстрації права власності на земельну ділянку в ДРРП – 135 грн.00 коп.

- з реєстрацією права власності на земельну ділянку в ДРРП – 205 грн.00 коп.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.