"ЗАРЯДЖЕНІ ГІДНІСТЮ ТА ЖАГОЮ СВОБОДИ!"
З таким гаслом українців закликають відзначити 10 річницю початку Революції Гідності – 21 листопада, у День Гідності та Свободи.
"Заряджені гідністю та жагою свободи!" – це про українців, що борються; про зброю, якою воюють; про атмосферу, в якій живемо протягом останніх 10 років, про мотивацію до поступу і про силу спротиву. Про наші 10 років боротьби.
10 років тому у вирі боротьби, з багатоголосся поглядів і цінностей, Майдан витворив спільний для всіх українців ідеал майбутньої України. Цей ідеал був сформульований двома дуже ємкими словами: Гідність і Свобода.
Так звучить наша національна ідея. Цінності, які вивели на вулиці громадян 10 років тому, і які ми виборюємо у сьогоднішній повномасштабній війні. Те, що тримало нашу оборону в найважчі часи, і те, що дасть нам силу вибороти перемогу. Наша зброя – заряджена нашою гідністю і жагою свободи.
Візуальний стиль кампанії суголосний з першими днями революції — Євромайданом, на який протестувальники виходили з прапорами України та Євросоюзу.
"Цьогорічна 10-та річниця Революції Гідності дуже символічна. 21 листопада 2013 року почався євроінтеграційний шлях України. Як тоді, 10 років тому, українці не дозволили розвернути європейський курс на сателіта корумпованої росії, так і зараз ми продовжуємо цю боротьбу вже у стані повномасштабного вторгнення росії. Тоді це була мрія. Сьогодні ця мрія вже матеріалізовується: ми стоїмо на порозі нового історичного етапу незалежної України – початку переговорів про вступ до Європейського Союзу", – зазначає Віцепрем'єр-міністр із питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Ольга Стефанішина.
Для створення соціальної кампанії використано світлину Владислава Соделя. Фотограф зафіксував протестувальників 22 січня 2014 року на вулиці Михайла Грушевського у Києві після штурму Майдану беркутівцями.
Ігор Пошивайло, генеральний директор Національного музею Революції Гідності:
"В умовах повномасштабної війни, у період геополітичних та соціальних зрушень, в умовах гібридних атак та маніпуляції свідомістю мас ми вважаємо, що для українців важливо плекати історичну пам’ять і віднайти правду про минуле, щоб зберегти свою ідентичність для перемоги".
В основу лого закладено етапи нашої боротьби – від барикад до майбутнього українців як частини євроспільноти. Айдентику розроблено креативною агенцією Ogilvy Ukraine на замовлення Офісу Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України за підтримки Європейського Союзу, в межах проєкту ЄС Association4U.
Євгенія Дзюбенко, креативна директорка Ogilvy Ukraine
"Останні 10 років – шлях, який нас визначив. На ньому ми пройшли крізь вогонь Майдану, перейшли у довгу виснажливу війну, що триває й далі. Однак веде нас головна мета – свобода. Цей шлях у десять років ми й відобразили в айдентиці кампанії. Умовно логотип складається з трьох частин: Майдан, війна, євроінтеграція. І вже навколо них формується ціла система знаків-символів, що по-різному відображають десятиліття для всієї країни. Логотип створено таким чином, щоб українці, організації, бренди могли його модифікувати самостійно та підставляти свої символи останніх десяти років. Хтось додасть бруківку як початок боротьби у 2013-у році, хтось — дрон чи банку як символи свого волонтерства, а хтось – півника як символ, за який тримається ментально. Можна як обирати з набору вже розроблених нами символів, так і додавати власні у стилі кампанії й потім публікувати їх, накладаючи на світлини зі свого фотоархіву десятиліття".
Докладніше - https://maidanmuseum.org/uk