Головний спеціаліст з інформаційної політики відділу з питань документообігу та контролю.

Дата: 16.02.2024 13:08
Кількість переглядів: 296

Опис вакансії:

Головний спеціаліст з інформаційної політики відділу з питань документообігу та контролю.

 

Наші очікування від кандидата:

  • громадянство України;
  • повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра (спеціаліста);
  • вільне володіння державною мовою;
  • цифрова грамотність;
  • знання чинного законодавства;
  • стаж роботи за фахом на державній службі/органах місцевого самоврядування не менше 1 року

Функціональні обов’язки:

  • виконання доручень начальника відділу в межах, передбачених положенням про відділ, та з питань, що належить до компетенції відділу;
  • забезпечення взаємодії виконавчих органів із засобами масової інформації для оприлюднення відомостей про їх діяльність, роз’яснення політики місцевої влади, інформування населення про напрямки та результати роботи виконавчих органів Феодосіївської сільської ради та структурних підрозділів Виконавчого комітету сільської ради.
  • підготовка у межах компетенції проєктів службових листів, інших організаційно-розпорядчих документів, пов’язаних із реалізацією принципу гласності. Розглядає інформаційні запити, звернення, готує проєкти відповідей;
  • збирання, аналіз та  оброблення інформації про діяльність сільського голови, Феодосіївської сільської ради та її виконавчого комітету, забезпечення оперативного висвітлення вищевказаної інформації на офіційному сайті Феодосіївської сільської територіальної громади;
  • наповнення інформаційними матеріалами інформаційних сторінок Феодосіївської сільської ради  у мережах фейсбук, інстаграм, телеграм, ютуб тощо;
  • взяття участі в організації висвітлення заходів, що проводять органи місцевого самоврядування, розроблення проектів текстів виступів, вітань від імені сільського голови на урочистостях;
  • здійснення моніторингу громадсько-політичних настроїв мешканців громади з питань, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування,
  • здійснення інших функції, що стосуються інформаційної політики в органах місцевого самоврядування відповідно до чинного законодавства України.
  • дотримання вимог антикорупційного законодавства.

 

Умови праці:

  • офіційне працевлаштування;
  • соціальні гарантії згідно чинного законодавства;
  • розміри та умови оплати праці за результатами співбесіди;
  • графік роботи: з 8:30-17:00 (обідня перерва з 13:00-13:30).
  • ! Можливий особливий режим робочого часу.

 

Просимо надсилати резюме на електронну адресу: 

feodos@feodosiivska-gromada.gov.ua 

 

Співбесіда з керівником буде проходити за адресою:

Київська обл., Обухівський р-н, с. Ходосівка, вул. Панаса Мирного, 2

Контактний телефон: 097-082-07-06 (Нінель Миколаївна) – відділ управління персоналом та організаційної роботи Виконавчого комітету Феодосіївської сільської ради.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних