Ухвалення Феодосіївською сільською радою рішення про заборону діяльності на території Феодосіївської сільської ради Української Православної Церкви (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Укра - електронна петиція
Кількість переглядів: 4954
Збір підписів завершено
Час подання петиції: 2023-04-14 10:05:47
Початок збору голосів: 2023-04-14 10:56:52
Голоси зібрано: 2023-04-14 18:22:47
Відкоментовано: 2023-04-27 18:00:02
100/100
Автор: Вишняк Богдан Сергійович
Шановна громадо! Кожен з вас має усвідомити свою персональну відповідальність у зміцненні національної безпеки та оборони нашої держави. Очевидно, що будь-які структури та організації які здійснюють антиукраїнську діяльність, повинні припинити свою діяльність на території України. Проблема діяльності в Україні російської православної церкви (а по суті структури ФСБ росії) та її церковної структури, в особі Української Православної Церкви (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Української православної церкви), стала особливо актуальною з 24 лютого 2022 року, тобто з повномасштабного вторгнення російських військ до України. Але агресія російської федерації проти нашої держави почалася ще 20 лютого 2014 року, а на законодавчому рівні рф була визнана державою-агресором рішенням Верховної Ради України ще у січні 2015 року.
Президент України своїм Указом №392/2020 затвердив рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 вересня 2020 року «Про Стратегію національної безпеки України». У документі серед поточних та прогнозованих загроз національній безпеці та національним інтересам України названо деструктивну пропаганду як ззовні, так і всередині України, яка «використовуючи суспільні протиріччя, розпалює ворожнечу, провокує конфлікти, підриває суспільну єдність». Констатовано, що джерелом загроз для «незалежності України, її суверенітету і демократії залишається недостатня ефективність державних органів, що ускладнює вироблення і реалізацію ефективної політики».
2 грудня 2022 року президент України своїм Указом № 820/2022 увів у дію рішення РНБО від 1 грудня 2022 р. “Про окремі аспекти діяльності релігійних організацій в Україні і застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”. Даним рішенням зобов’язано СБУ, Національну поліцію та інші державні органи активізувати заходи з виявлення та протидії підривній діяльності російських спеціальних служб у релігійному середовищі України.
Слід зазначити, що російська православна церква, через Українську Православну Церкву (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Української православної церкви), у тісній співпраці з державною владою росії сприяла формуванню та поширенню на території України ідеології «русского міра», за допомогою якої держава-агресор намагається виправдати ганебний військовий напад на Україну. Російська православна церква виявила себе як організація, яка ідеологічно обґрунтовує, виправдовує та підтримує засобами пропаганди злочини російської федерації проти України. Ієрархи РПЦ неодноразово публічно підтримували збройну агресію російської федерації проти України, геноцид Українського народу та депортацію українців. З огляду на це, Верховна Рада України Постановою № 2288-IX від 31.05.2022р. «Про схвалення пропозицій щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) до представників Російської православної церкви» схвалила та внесла на розгляд Ради національної безпеки і оборони України пропозиції щодо застосування до представників Російської православної церкви, зокрема й до 16-го Патріарха московського і всієї Русі Кирила (Гундяєва Володимира Михайловича), низки персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
Також, слід зазначити, що за даними СБУ, у 2022 році відомство відкрило 52 кримінальних проваджень щодо 55 священнослужителів Української Православної Церкви (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Української православної церкви).
Позитивним сигналом для вирішення цієї нагальної проблеми (заборони діяльності УПЦ) є висновок Комітету Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики який, розглянувши на своєму засіданні 09.12.2022 року (Протокол № 105) проєкт Закону України “Про забезпечення зміцнення національної безпеки у сфері свободи совісті та діяльності релігійних організацій” (реєстр. № 8221 від 23.11.2022р.), повністю його підтримав та рекомендував Верховній Раді України прийняти даний законопроєкт за основу.
Звертаю увагу на зміст статті 4 даного законопроєкту - “Стаття 4. Іноземні релігійні організації, діяльність яких заборонена на території України
Діяльність Російської православної церкви, релігійних організацій (об’єднання), які безпосередньо або як складові частини іншої релігійної організації (об’єднання) входять до структури (є частиною) Російської православної церкви, а також релігійних центрів (управління), які входять до складу чи визнають (декларують) у будь-якій формі підлеглість у канонічних, організаційних, інших питаннях Російській православній церкві на території України заборонена.”
Окремої уваги слід приділити тому факту, що Українська Православна Церква (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Української православної церкви) не має статусу автономної Церкви, який би визнавався іншими церквами, а, отже, з точки зору еклезіології та канонічного права є структурним підрозділом російської православної церкви. Даний факт зафіксовано у Висновку релігієзнавчої експертизи Статуту про управління Української Православної Церкви на наявність церковно-канонічного зв’язку з Московським патріархатом. Даний експертний висновок затверджено Наказом Державної служби України з етнополітики та свободи совісті 27 січня 2023 р. № Н-8/11, а саме:
“Експертна група дійшла таких висновків:
1. Прийняття нової редакції Статуту про управління УПЦ (від 27.05.2022) та Постанови Собору УПЦ не призвели до розриву церковно-канонічного зв’язку Української Православної Церкви із Російською Православною Церквою. Статус УПЦ як структурного підрозділу РПЦ, що користується певними правами самостійності, але не утворює автокефальну Церкву, залишається незмінним.
2. УПЦ відносно РПЦ має церковно-канонічний зв’язок частини із цілим. Відносини УПЦ з РПЦ не є відносинами однієї самостійної (автокефальної) церкви з іншою самостійною автокефальною церквою. УПЦ також не має статусу автономної Церкви, який би визнавався іншими церквами, а, отже, з точки зору еклезіології та канонічного права є структурним підрозділом РПЦ, що має окремі права самостійного утворення без власної канонічної суб’єктності.
3. Нинішня діяльність чи бездіяльність найвищих органів церковної влади та управління УПЦ свідчить про те, що УПЦ продовжує перебувати відносно РПЦ у відносинах підпорядкування. Вона не діє як самостійна (автокефальна) Церква і не проголошує власної самостійності (автокефалії). Жодних документів чи дій, які би свідчили про трансформацію УПЦ в самостійну відносно РПЦ релігійну організацію, членами Експертної групи не виявлено”.
Також, звертаю вашу увагу на те, що не дивлячись на відсутність прямої законодавчої заборони діяльності на території України Української Православної Церкви (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Української православної церкви) як структурного підрозділу російської православної церкви, на сьогоднішній день ряд обласних, міських, районних, сільських та селищних рад ухвалили рішення про:
- заборону діяльності на території обласної, міської, районної, сільської та селищної рад Української Православної Церкви (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Української православної церкви), як такої, що несе загрозу національній безпеці України;
- здійснення заходів з проведення інвентаризації земельних ділянок, що перебувають в користуванні Української Православної Церкви (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Української православної церкви) з подальшим припиненням права користування на такі земельні ділянки шляхом прийняття відповідних рішень;
- проведення загальних зборів релігійних громад з метою сприяння зміні їхньої підлеглості та переходу до Православної Церкви України.
Вважаю, що ухвалення Феодосіївською сільською радою рішення про заборону діяльності на території Феодосіївської сільської ради Української Православної Церкви (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Української православної церкви) та здійснення заходів з проведення інвентаризації земельних ділянок та будівель, що перебувають в користуванні (оренда, постійне користування) Української Православної Церкви (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Української православної церкви) з подальшим припиненням права користування на такі земельні ділянки та будівлі шляхом прийняття сільською радою відповідних рішень
З огляду на викладене вище я та інші підписанти цієї петиції ПРОСИМО виконавчий комітет Феодосіївської сільської ради розглянути цю петицію та прийняти викладену в ній пропозицію, а також підготувати проєкт відповідного рішення Феодосіївської сільської ради або, у разі надходження відповідного проєкту від депутатів сільської ради, внести його на розгляд найближчої сесії.
Президент України своїм Указом №392/2020 затвердив рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 вересня 2020 року «Про Стратегію національної безпеки України». У документі серед поточних та прогнозованих загроз національній безпеці та національним інтересам України названо деструктивну пропаганду як ззовні, так і всередині України, яка «використовуючи суспільні протиріччя, розпалює ворожнечу, провокує конфлікти, підриває суспільну єдність». Констатовано, що джерелом загроз для «незалежності України, її суверенітету і демократії залишається недостатня ефективність державних органів, що ускладнює вироблення і реалізацію ефективної політики».
2 грудня 2022 року президент України своїм Указом № 820/2022 увів у дію рішення РНБО від 1 грудня 2022 р. “Про окремі аспекти діяльності релігійних організацій в Україні і застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”. Даним рішенням зобов’язано СБУ, Національну поліцію та інші державні органи активізувати заходи з виявлення та протидії підривній діяльності російських спеціальних служб у релігійному середовищі України.
Слід зазначити, що російська православна церква, через Українську Православну Церкву (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Української православної церкви), у тісній співпраці з державною владою росії сприяла формуванню та поширенню на території України ідеології «русского міра», за допомогою якої держава-агресор намагається виправдати ганебний військовий напад на Україну. Російська православна церква виявила себе як організація, яка ідеологічно обґрунтовує, виправдовує та підтримує засобами пропаганди злочини російської федерації проти України. Ієрархи РПЦ неодноразово публічно підтримували збройну агресію російської федерації проти України, геноцид Українського народу та депортацію українців. З огляду на це, Верховна Рада України Постановою № 2288-IX від 31.05.2022р. «Про схвалення пропозицій щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) до представників Російської православної церкви» схвалила та внесла на розгляд Ради національної безпеки і оборони України пропозиції щодо застосування до представників Російської православної церкви, зокрема й до 16-го Патріарха московського і всієї Русі Кирила (Гундяєва Володимира Михайловича), низки персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
Також, слід зазначити, що за даними СБУ, у 2022 році відомство відкрило 52 кримінальних проваджень щодо 55 священнослужителів Української Православної Церкви (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Української православної церкви).
Позитивним сигналом для вирішення цієї нагальної проблеми (заборони діяльності УПЦ) є висновок Комітету Верховної Ради України з питань гуманітарної та інформаційної політики який, розглянувши на своєму засіданні 09.12.2022 року (Протокол № 105) проєкт Закону України “Про забезпечення зміцнення національної безпеки у сфері свободи совісті та діяльності релігійних організацій” (реєстр. № 8221 від 23.11.2022р.), повністю його підтримав та рекомендував Верховній Раді України прийняти даний законопроєкт за основу.
Звертаю увагу на зміст статті 4 даного законопроєкту - “Стаття 4. Іноземні релігійні організації, діяльність яких заборонена на території України
Діяльність Російської православної церкви, релігійних організацій (об’єднання), які безпосередньо або як складові частини іншої релігійної організації (об’єднання) входять до структури (є частиною) Російської православної церкви, а також релігійних центрів (управління), які входять до складу чи визнають (декларують) у будь-якій формі підлеглість у канонічних, організаційних, інших питаннях Російській православній церкві на території України заборонена.”
Окремої уваги слід приділити тому факту, що Українська Православна Церква (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Української православної церкви) не має статусу автономної Церкви, який би визнавався іншими церквами, а, отже, з точки зору еклезіології та канонічного права є структурним підрозділом російської православної церкви. Даний факт зафіксовано у Висновку релігієзнавчої експертизи Статуту про управління Української Православної Церкви на наявність церковно-канонічного зв’язку з Московським патріархатом. Даний експертний висновок затверджено Наказом Державної служби України з етнополітики та свободи совісті 27 січня 2023 р. № Н-8/11, а саме:
“Експертна група дійшла таких висновків:
1. Прийняття нової редакції Статуту про управління УПЦ (від 27.05.2022) та Постанови Собору УПЦ не призвели до розриву церковно-канонічного зв’язку Української Православної Церкви із Російською Православною Церквою. Статус УПЦ як структурного підрозділу РПЦ, що користується певними правами самостійності, але не утворює автокефальну Церкву, залишається незмінним.
2. УПЦ відносно РПЦ має церковно-канонічний зв’язок частини із цілим. Відносини УПЦ з РПЦ не є відносинами однієї самостійної (автокефальної) церкви з іншою самостійною автокефальною церквою. УПЦ також не має статусу автономної Церкви, який би визнавався іншими церквами, а, отже, з точки зору еклезіології та канонічного права є структурним підрозділом РПЦ, що має окремі права самостійного утворення без власної канонічної суб’єктності.
3. Нинішня діяльність чи бездіяльність найвищих органів церковної влади та управління УПЦ свідчить про те, що УПЦ продовжує перебувати відносно РПЦ у відносинах підпорядкування. Вона не діє як самостійна (автокефальна) Церква і не проголошує власної самостійності (автокефалії). Жодних документів чи дій, які би свідчили про трансформацію УПЦ в самостійну відносно РПЦ релігійну організацію, членами Експертної групи не виявлено”.
Також, звертаю вашу увагу на те, що не дивлячись на відсутність прямої законодавчої заборони діяльності на території України Української Православної Церкви (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Української православної церкви) як структурного підрозділу російської православної церкви, на сьогоднішній день ряд обласних, міських, районних, сільських та селищних рад ухвалили рішення про:
- заборону діяльності на території обласної, міської, районної, сільської та селищної рад Української Православної Церкви (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Української православної церкви), як такої, що несе загрозу національній безпеці України;
- здійснення заходів з проведення інвентаризації земельних ділянок, що перебувають в користуванні Української Православної Церкви (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Української православної церкви) з подальшим припиненням права користування на такі земельні ділянки шляхом прийняття відповідних рішень;
- проведення загальних зборів релігійних громад з метою сприяння зміні їхньої підлеглості та переходу до Православної Церкви України.
Вважаю, що ухвалення Феодосіївською сільською радою рішення про заборону діяльності на території Феодосіївської сільської ради Української Православної Церкви (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Української православної церкви) та здійснення заходів з проведення інвентаризації земельних ділянок та будівель, що перебувають в користуванні (оренда, постійне користування) Української Православної Церкви (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Української православної церкви) з подальшим припиненням права користування на такі земельні ділянки та будівлі шляхом прийняття сільською радою відповідних рішень
З огляду на викладене вище я та інші підписанти цієї петиції ПРОСИМО виконавчий комітет Феодосіївської сільської ради розглянути цю петицію та прийняти викладену в ній пропозицію, а також підготувати проєкт відповідного рішення Феодосіївської сільської ради або, у разі надходження відповідного проєкту від депутатів сільської ради, внести його на розгляд найближчої сесії.
Офіційний коментар:
Виконавчий комітет Феодосіївської сільської ради Обухівського району Київської області розглянувши електронну петицію від 14.04.2023, автором якої є Вишняк Богдан Сергійович, щодо ухвалення Феодосіївською сільською радою рішення про заборону діяльності на території Феодосіївської сільської ради Української Православної Церкви (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Української православної церкви), повідомляє наступне. Відповідно до статті 10 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» - сільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами. Стаття 19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Інформуємо, про те, що до Феодосіївської сільської ради надійшов проєкт рішення Феодосіївської сільської ради, який був підготовлений депутатом Феодосіївської сільської ради Москаленком Ігорем «Про забезпечення зміцнення національної безпеки у сфері свободи совісті та діяльності релігійних організацій на території Феодосіївської сільської ради», який буде включено до порядку денного найближчої чергової сесії Феодосіївської сільської ради. Проєкт рішення Феодосіївської сільської ради «Про забезпечення зміцнення національної безпеки у сфері свободи совісті та діяльності релігійних організацій на території Феодосіївської сільської ради», (автор – депутат Феодосіївської сільської ради Москаленко Ігор) : КИЇВСЬКА ОБЛАСТЬ ОБУХІВСЬКИЙ РАЙОН ФЕОДОСІЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА VIIІ скликання Р І Ш Е Н Н Я __ сесія __________ 202_ року № _ с. Ходосівка «Про забезпечення зміцнення національної безпеки у сфері свободи совісті та діяльності релігійних організацій на території Феодосіївської сільської ради» Враховуючи свідому та відкриту спекуляцію на релігійних віруваннях наших громадян з боку Української православної церкви, яка підпорядкована московському патріархату (офіційно зареєстрована як Київська митрополія Української православної церкви), її антиукраїнську та антидержавницьку позицію, відсутність позиції яка, б засуджувала російську агресію проти України та злочини російських окупантів проти українців упродовж війни, що триває, численні факти колаборації представників Української православної церкви московського патріархату з державою-окупантом, невиконання релігійними організаціями Української православної церкви московського патріархату норм Закону України «Про свободу совісті та релігійні організації» щодо позначення свого місця в структурі іноземної релігійної організації та назви релігійних організацій (об’єднань), які входять до структури (є частиною) релігійної організації (об’єднання), керівний центр (управління) якої розташований за межами України, в державі, яка законом визнана такою, що здійснила військову агресію проти України та/або тимчасово окупувала частину території України з метою консолідації українського народу, керуючись Законом України «Про правовий режим воєнного стану», Указом Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 14 вересня 2020 року «Про Стратегію національної безпеки України» №392/2020 від 14.09.2020 р., Рішенням Ради національної безпеки і оборони України «Про окремі аспекти діяльності релігійних організацій в Україні і застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» № 820/2022 від 01.12.2022 р., Законом України «Про свободу совісті та релігійні організації», ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада ВИРІШИЛА: Заборонити на території Феодосіївської сільської ради діяльність Української православної церкви (офіційно зареєстрованої як Київська митрополія Української православної церкви) як такої, що несе загрозу національній безпеці України. Доручити в.о. заступника сільського голови спільно з начальником відділу земельних відносин Виконавчого комітету Феодосіївської сільської ради в двадцятиденний термін з моменту опублікування даного рішення вжити заходів з проведення інвентаризації земельних ділянок та будівель, що перебувають в користуванні (оренда, постійне користування) Української Православної Церкви (офіційно зареєстрованої як Київська митрополія Української православної церкви), з подальшим припиненням права користування на такі земельні ділянки та будівлі шляхом прийняття сільською радою відповідних рішень. Доручити Феодосіївському сільському голові, старостам відповідних старостинських округів протягом тридцяти днів з моменту опублікування даного рішення організувати проведення загальних зборів релігійних громад Української православної церкви (офіційно зареєстрованої як Київська митрополія Української православної церкви) з метою сприяння зміні їхньої підлеглості та переходу до Православної Церкви України. Доручити поліцейським офіцерам Феодосіївської територіальної громади активізувати на території Феодосіївської територіальної громади заходи з виявлення та протидії антиукраїнській та антидержавницькій діяльності у релігійному середовищі Української православної церкви (офіційно зареєстрованої як Київська митрополія Української православної церкви), а також забезпечити дотримання законності під час виконання цього рішення. Зобов’язати Феодосіївського сільського голову, старост відповідних старостинських округів, а також поліцейських офіцерів Феодосіївської територіальної громади прозвітувати у тридцятиденний термін, (з моменту опублікування даного рішення) про виконання даного рішення перед постійною комісію з бюджету, соціально-економічного розвитку, регламенту та законності. Організацію виконання цього рішення покласти на Феодосіївського сільського голову. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з бюджету, соціально-економічного розвитку, регламенту та законності. Сільський голова Микола ПЯНЧУК
Підписали петицію:
# | Прізвище, ім'я, по батькові | Дата |
---|---|---|
1 | Вишняк Богдан Сергійович | 14.04.2023 |
2 | Москаленко Ірина Миколаївна | 14.04.2023 |
3 | Богданова Наталія Анатоліївна | 14.04.2023 |
4 | Шишкін Денис Ігорович | 14.04.2023 |
5 | Москаленко Ігор Олексійович | 14.04.2023 |
6 | Шишкіна Ганна Світозарівна | 14.04.2023 |
7 | Пазюк Олена Олексіївна | 14.04.2023 |
8 | Городоцький Леонід Анатолійович | 14.04.2023 |
9 | Ровенська Юлія Володимирівна | 14.04.2023 |
10 | Майкова Оксана Олексіівна | 14.04.2023 |
11 | Мудрик Микола Олександрович | 14.04.2023 |
12 | Лось Олена Анатоліївна | 14.04.2023 |
13 | Зикова Людмила Володимирівна | 14.04.2023 |
14 | Мудрик Іван Олександрович | 14.04.2023 |
15 | Панкратьєва Ольга Володимирівна | 14.04.2023 |
16 | Мартиш Юрій Михайлович | 14.04.2023 |
17 | Дзюба Аліна Олександрівна | 14.04.2023 |
18 | Андрєєв Юрій Олександрович | 14.04.2023 |
19 | Дзюба Олег Михайлович | 14.04.2023 |
20 | Вишняк Олександр Сергійович | 14.04.2023 |
21 | Дембіцька Аліна Юріївна | 14.04.2023 |
22 | Дембіцький Євгеній Юрійович | 14.04.2023 |
23 | Панкратьєв Олег Вікторович | 14.04.2023 |
24 | Твердохліб Сергій Миколайович | 14.04.2023 |
25 | Олещенко Надія Володимирівна | 14.04.2023 |
26 | Тарченко Світлана Вікторівна | 14.04.2023 |
27 | Барабаш Анастасія Михайлівна | 14.04.2023 |
28 | Довган Оксана Вікторівна | 14.04.2023 |
29 | Горбик Юлія Володимирівна | 14.04.2023 |
30 | Нагорнюк Тетяна Андріївна | 14.04.2023 |
31 | Шелудченко Вадим Васильович | 14.04.2023 |
32 | Роианов Вадим Станіславович | 14.04.2023 |
33 | Немченко Таміла Володимірівна | 14.04.2023 |
34 | Голосна Тетяна Володимирівна | 14.04.2023 |
35 | Москаленко Богдан Юрійович | 14.04.2023 |
36 | Головатюк Олена Леонтіївна | 14.04.2023 |
37 | Скляренко Тетяна Миколаївна | 14.04.2023 |
38 | Коваль Олена Володимирівна | 14.04.2023 |
39 | Козак Яна Вікторівна | 14.04.2023 |
40 | Горбач Аліна Сергіївна | 14.04.2023 |
41 | Племянник Валерія Русланівна | 14.04.2023 |
42 | Куцевич Тетяна Юріївна | 14.04.2023 |
43 | Огородник Тетяна Василівна | 14.04.2023 |
44 | Чекунова Алла Олександрівна | 14.04.2023 |
45 | Шевченко Олександра Леонідівна | 14.04.2023 |
46 | Барбара Андрій Олексійович | 14.04.2023 |
47 | Олена Біла Олександрівна | 14.04.2023 |
48 | Барабаш Ігор Михайлович | 14.04.2023 |
49 | Керімова Олена Сергіївна | 14.04.2023 |
50 | Бондаренко Тетяна Петрівна | 14.04.2023 |
51 | Руденко Алла Миколаївна | 14.04.2023 |
52 | Затхей Маріанна Валентинівна | 14.04.2023 |
53 | Барабаш Катерина Ігорівна | 14.04.2023 |
54 | Бабак Антон Миколайович | 14.04.2023 |
55 | Черниш Віктор Миколайович | 14.04.2023 |
56 | Коваленко Юлія Вікторівна | 14.04.2023 |
57 | Гудзенко Юлія Іванівна | 14.04.2023 |
58 | Барабаш Наталія Олександрівна | 14.04.2023 |
59 | Ніконова Юлія Валентинівна | 14.04.2023 |
60 | Бойко Дмитро Вікторович | 14.04.2023 |
61 | Черниш Ольга Іванівна | 14.04.2023 |
62 | Пронько Анатолій Михайлович | 14.04.2023 |
63 | Богацька Любов Петрівна | 14.04.2023 |
64 | Скляренко Віталій Олександрович | 14.04.2023 |
65 | Потороченко Вікторія Володимирівна | 14.04.2023 |
66 | Свидинюк Ірина Іванівна | 14.04.2023 |
67 | Островський Анзор Михайлович | 14.04.2023 |
68 | Кукла Дмитро Валерійович | 14.04.2023 |
69 | Бахметов Олександр Петрович | 14.04.2023 |
70 | Буткевич Марина Адамівна | 14.04.2023 |
71 | Джамалова Олеся Ігорівна | 14.04.2023 |
72 | Камінська Діна Миколаівна | 14.04.2023 |
73 | Бавровська Наталія Михайлівна | 14.04.2023 |
74 | Потороченко Анастасія Володимирівна | 14.04.2023 |
75 | Алексійчук Альона Іванівна | 14.04.2023 |
76 | Мельник Олег Федорович | 14.04.2023 |
77 | Вершняк Ігор Вікторович | 14.04.2023 |
78 | Рибалка Олександр Володимирович | 14.04.2023 |
79 | Кіщенко Ольга Василівна | 14.04.2023 |
80 | Фадешина Тетяна Миколаївна | 14.04.2023 |
81 | Островська Ганна Володимирівна | 14.04.2023 |
82 | Корган Віктор Васильович | 14.04.2023 |
83 | Корган Анна Вікторівна | 14.04.2023 |
84 | Шальнева Олена Аримівна | 14.04.2023 |
85 | Перестюк Ольга Олександрівна | 14.04.2023 |
86 | Процько Світлана Григорівна | 14.04.2023 |
87 | Калініна Софія Русланівна | 14.04.2023 |
88 | Дротенко Лілія Миколаївна | 14.04.2023 |
89 | Кобрин Ірина Анатоліївна | 14.04.2023 |
90 | Пеклун Михайло Вікторович | 14.04.2023 |
91 | Шаповаленко Катерина Володимирівна | 14.04.2023 |
92 | Трикутько Наталія Олександрівна | 14.04.2023 |
93 | Хабенець Роман Сергійович | 14.04.2023 |
94 | Перестюк Максим Вадимович | 14.04.2023 |
95 | Колбасін Юрій Володимирович | 14.04.2023 |
96 | Кузьмик Ганна Олегівна | 14.04.2023 |
97 | Саражинська Ольга Олександрівна | 14.04.2023 |
98 | Коломієць Катерина Василівна | 14.04.2023 |
99 | Тяжченко Лідія Петрівна | 14.04.2023 |
100 | Пронько Світлана Вікторівна | 14.04.2023 |