Феодосіївська громада
Обухівського району Київської області
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Роз'яснення щодо процедури присвоєння, зміни, коригування, анулювання адреси об’єкта нерухомого майна на території Феодосіївської сільської ради

Адреса присвоюється, змінюється, коригується, анулюється: об’єктам будівництва, будинкам, будівлям, спорудам, окремим частинам об’єкта, які є самостійними об’єктами права на нерухоме майно (квартира, гаражний бокс, машиномісце, інші житлові та нежитлові приміщення).

Адреса не присвоюється:

  • земельним ділянкам;
  • тимчасовим спорудам;
  • будівлям та спорудам, що є приналежністю відповідної будівлі або споруди або їх складовою частиною;
  • іншим об’єктам нерухомого майна, перелік яких визначений в додатку до Порядку присвоєння адрес об’єктів нерухомого майна.

 

           Для присвоєння адреси об’єкта будівництва, об’єкта нерухомого майна власник (співвласники) подає заяву наведеної форми до якої додаються наступні документи:

  1. Копія документа, що засвідчує особу заявника: паспорт та РНОКПП - для фізичних осіб, витяг з ЄДР - для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  2. копія документа, що засвідчує повноваження представника: паспорт та РНОКПП - для фізичних осіб, витяг з ЄДР - для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
  3. копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується (споруджено) об’єкт;
  4. копія документа, що дає право на виконання будівельних робіт, - у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо об’єкта будівництва (Повідомлення про початок виконання будівельних робіт або Дозвіл на виконання будівельних робіт);
  5. копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, - у разі подання заяви про присвоєння адреси щодо закінченого будівництвом об’єкта (Декларація про готовність об’єкта до експлуатації, або витяг з Державно реєстру прав власності на нерухоме майно).

Для садових будинків додатково надається офіційна Довідка садового товариства про присвоєння назви вулиці та номеру будинку, відповідно до проектної (містобудівної) документації садового товариства;

У разі зміни/коригування адреси для упорядкування нумерації об’єктів нерухомого майна до вищезазначеного переліку документів додатково подаються:

  • копія документа, що підтверджую підставу для зміни/коригування
  • копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна, розташований на земельній ділянці

 

Для зміни адреси щодо закінченого будівництвом об’єкта у разі його об’єднання, поділу або виділення частки (крім квартири, житлового або нежитлового приміщення тощо) додатково подаються такі документи:

  • документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його об’єднання, поділу або виділення частки;
  • копія договору про поділ спільного майна, договір про виділ у натурі частки із спільного майна або відповідне рішення суду;
  • висновок щодо технічної можливості поділу (об’єднання, виділення частки) об’єкта нерухомого майна;
  • технічний паспорт на новостворений об’єкт нерухомого майна.

 

Присвоєння адреси самочинно збудованим об'єктам (індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки загальною площею до 500 м2, а також господарські (присадибні) будівлі і споруди загальною площею до 500 м2) у період з 05 серпня 1992 року по 09 квітня 2015 року на земельній ділянці відповідного цільового призначення без дозвільного документа на виконання будівельних робіт, здійснюється за поданням заяви наведеної форми до якої додаються наступні документи:

  • Копія документа, що засвідчує особу заявника: паспорт та РНОКПП - для фізичних осіб, витяг з ЄДР - для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • копія документа, що засвідчує повноваження представника: паспорт та РНОКПП - для фізичних осіб, витяг з ЄДР - для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
  • копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджено об’єкт;
  • копія документа, що засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкту (Декларація про готовність об’єкта до експлуатації)
  • копія технічного паспорту.

Копії документів, що подаються для отримання будівельного паспорта, засвідчуються замовником (його представником).

(термін «засвідчена копія» - нотаріальне посвідчення документа або власноруч замовником (його представником) на кожній сторінці «копія вірна, дата та підпис»)

У разі подання документів представником замовника додатково пред’являється документ, що засвідчує його повноваження.

Заяву наведеної форми з необхідним пакетом документів подають  у паперовій формі особисто замовником або його представником через центр надання адміністративних послуг (далі - ЦНАП) с. Хотів (площа Паширова, 2), ВРМ адміністратора ЦНАП с. Ходосівка (вул. Панаса Мирного, 2), с. Іванковичі (вул. Соборна, 88).

Отриманий через ЦНАП пакет документів передається до уповноваженого органу на присвоєння, зміну, коригування, анулювання адрес об’єктів будівництва, об’єктів нерухомого майна органу, який в термін визначений чинним законодавством:

АБО приймає рішення про присвоєння, зміну, коригування, анулювання адреси та вносить інформацію про присвоєння адреси до Реєстру будівельної діяльності.

АБО надає (мотивовану) відмову у присвоєнні, зміні, коригуванні, анулюванні адреси.

Адреса вважається присвоєною з дня внесення до Реєстру будівельної діяльності інформації про її присвоєння.

 

Зразки заяв:

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь